Dupla bevételre hangolt

B2B/B2C hibrid webshop készítés

Elhanyagoltad eddig valamelyik e-kereskedelmi csatornát? Esetleg még mindig fogyasztói értékesítésre készült webshoppal adsz el más vállalkozásoknak? Vagy gyártóként, nagykereskedőként közvetlenül a fogyasztóknak értékesítenél?

Nos, ha csak egy kérdésre is igennel feleltél, akkor valószínűleg érdemes beazonosítanod és meglovagolnod azt a néhány éve erőteljesen növekvő e-kereskedelmi trendet, amivel akár meg is többszörözheted a bevételedet.

B2B/B2C webshop készítés
Már mondom is a részleteket,
de előtte egy-két nélkülözhetetlen megállapítás…

Tekintélyes forgalmat,
ugyanabból az árukészletből,
többcsatornás online értékesítéssel
lehet csinálni,
annak hiányában pedig veszíteni

Nem mondok újat azzal, hogy a legtöbb vállalkozás lázasan keresi a módját annak, hogy minél több helyre el tudja helyezni a termékét vagy a szolgáltatását a piacon. Erre számos praktikát ismernek a piackutatók, marketingesek és sales-esek alkotta csapatok a világon. Új célcsoportok, buyer personák keresése, új felhasználási módok felkutatása, kiszerelési mennyiségek bővítése, sajátmárkás (private label) termékek gyártása, és így tovább.  

Ugyanezen folyamatok az elektronikus kereskedelemben is fellelhetők. A 2010 évek elején, kezdetben csak a globális világcégek, néhány év leforgása alatt csoportosították át a reklámköltéseket és az értékesítést az online csatornák javára. Ezután a Covid-19 járvány teremtette kényszerhelyzet még jobban felgyorsította és berobbantotta az addig is szédületes sebességgel fejlődő e-kereskedelmet. Aki pedig túlélte ezt az időszakot, az ha addig nem is volt, mára növesztett magának egy ecommerce lábat is, jellemzően egycsatornás kivitelben. 

Csakhogy a 2008-as világválság óta, a megsűrűsödött gazdasági összeomlások és konfliktusok, (kereskedelmi) háborúk, járványok miatt a piaci szereplők ezt a hullámvasutat már standardnak tekintik. Folyamatosan készülnek gazdaságilag, szervezetileg és technikailag is a következő negatív eseményre. 

Mára csaknem 5 év telt a világjárvány óta. A vállalkozások java rég eljutott oda, hogy az e-kereskedelmet más irányokba is feszegesse. Az aktuális trend az, hogy a vállalkozások párhuzamosan elkezdtek más üzleti modell szerint is működni. Az eddig tisztán B2C kereskedők vállalkozásokat céloztak meg, mert úgy érezték, hogy gyorsabb ütemű növekedést érhetnek el, ha a B2B piac felé nyitnak ahelyett, hogy minden erejükkel csak a B2C eredményekre koncentrálnak.

D2C vagy DTC, azaz direct to consumer

Példa a közvetlenül a fogyasztónak értékesítésre,
amelyből jelen példában kimarad a kiskereskedő

És még gyakoribb talán az, hogy a B2B cégek közvetlenül a fogyasztóknak értékesítenek (direct to consumer, DTC vagy D2C), amire ismert példa a Tesla, az IKEA és a Nike. Azonban ezek a folyamatok mára már nem csak ilyen magasságokban zajlanak. Emiatt az értékesítési csatornák elkezdtek összemosódni. A gyártókat, nagykereskedőket pedig egyre kevésbé lehet már egyszerűen csak B2B vagy B2C modellekbe sorolni. 

Ha ezek a gondolatok neked is már évek óta ott motoszkáltak a fejedben, akkor tedd fel magadnak a következő kérdéseket attól függően, hogy melyik szituációban vagy éppen:

B2B webshop icon fehér

B2B

B2C webshop icon narancsszínű

B2C

B2C webshoppal
oldod meg a nagyker értékesítést (is).

Mit gondolsz?

Több profitot hoznál ki a bizniszedből, ha akár minden egyes B2B vásárlódhoz más-más árat tudnál hozzárendelni és képes lennél szabályozni, hogy milyen termékeket kik látnak, vehetnek meg?

Növekedne a B2B vásárlók elégedettsége és vásárlási hajlandósága, ha ők is azonnal látnák a webshopban a rájuk vonatkozó árakat, a kedvezmény mértékét, a konkrét végösszeget, a hozzá tartozó szállítási díjat, mint a B2C vásárlóid?

Szeretnéd a B2B ügyfelek vásárlásait sávosan, mennyiségi kedvezményekhez kötni? A szállítási és fizetési módokat, árakat a B2C-től eltérően kezelni? És attól függővé tenni, hogy milyen és mennyi terméket vásároltak?

B2B webshop icon fehér

B2B

B2C webshop icon narancsszínű

B2C

B2B webshopod van,
de nyitni szeretnél a fogyasztók felé.

Mit gondolsz?

Drasztikusan emelkedne az árrésed, ha közvetlenül a fogyasztóknak is értékesítenél? Nyilvánvalóan úgy, hogy a meglévő B2B ügyfeleid érdekeit szem előtt tartod.

Gazdaságosabban üzemeltethető lenne egy hibrid webáruház, mintha külön B2C-t és B2B-t is működtetnél?

Számottevően javulna a márkád ismertsége, elismertsége, ha hivatalos B2C webshopot is nyitnál?

Jobban kézben tudnád tartani a márkád fogyasztói árszínvonalát egy fogyasztói webshoppal segítségével?

B2B webshop icon fehér

B2B

B2C webshop icon narancsszínű

B2C

Nincs még webshopod,
de tervezel egy hibrid webáruházat.

Mit gondolsz?

Jelentősen gyorsulna a készleted forgási sebessége, ha két csatornán is értékesítenél egyidejűleg?

Gazdaságosabban, kevesebb élő munkaerőigénnyel üzemeltethető lenne egy hibrid webáruház, mintha külön B2C-t és B2B-t is üzemeltetnél?

Kisebb költséggel járna egy webshopot kettő helyett összekötni a vállalatirányítási rendszerrel, esetleg a számlázóval vagy a bankkártyás fizetéssel?

Növekedne a B2B vásárlók elégedettsége és vásárlási hajlandósága, ha azonnal látnák a vásárlásaik során a kedvezményes áraikat, a kedvezmény mértékét és a kedvezményes végösszeget?

Ha ezúttal is igenek voltak a válaszok, akkor érdemes lehet megfontolnod egy B2B/B2C hibrid webshop indítását.

Milyen eredményt érhetsz el
az általunk javasolt megoldással?

B2B webshop előnyök startup cégeknek

ha

Startup

vagy

viszonylag alacsony bekerülési költséggel, rövid időn belül sikerre viheted az
e-kereskedelmed

Legyen bármilyen B2B
e-kereskedelmi üzleti ötleted, költséghatékonyan validálhatod és piacra léphetsz. Ráadásul gyorsan, mielőtt még megelőznének.

B2B webshop előnyök disztribútor cégeknek

ha

Nagykereskedő

vagy

ez a jól skálázható,
a növekedéssel lépést tartó eszköz költségmegtakarítás eredményez számodra

Képes hatékonyan növekedni vagy csökkenni az igényeknek megfelelően. Az értékesítőid akár rendeléseket is leadhatnak az ügyfeleid nevében, őket és az eladásaid segítve.

B2B webshop előnyök gyártó cégeknek

ha

Gyártó

vagy

a rugalmasan testreszabható rendszer, a vevők elégedettségével jár majd, ami plusz profitot hoz

Bármit is gyárts, a rendszer kompatibilis lesz vele. Bármilyen komplex az árazásod és színes az ügyfélköröd, ez bizonyára nem lesz akadály.

Néhány munkánk

b2b.roton.hu
Csiszolástechnika
B2B/B2C webáruház

primorshop.hu
Parfüm, kozmetikai termékek
B2B webáruház

shop.maltaimanufaktura.hu
Kézműves termékek
B2B/B2C webáruház

Ezeket a terheket
ingyenesen levesszük a válladról,
ha együtt dolgozunk

  • Fokozzuk az organikus forgalmat

    Google Sitemap integráció létrehozás
    A jól elkészített sitemap hozzájárul a weboldalad SEO (keresőoptimalizálás) teljesítményének javításához, mivel segíti a keresőmotorokat a weboldal struktúrájának és tartalmának hatékonyabb megértésében és indexelésében.

  • Növeljük a webshopod láthatóságát

    Google Search Console integráció létrehozás
    Az információk és adatok, amelyeket a Search Console nyújt, lehetővé teszi, hogy hatékonyan optimalizáld a webshopod a keresőmotorok számára, és növelje a láthatóságát és az organikus forgalmat.

  • Mérhetővé tesszük az eredményeket

    Google Analytics integráció létrehozás
    Amennyiben rendelkezel GA mérési azonosítóval, azt elhelyezzük a webshop kódjában. A segítségével pl. nyomon követheted a marketingkampányaid hatékonyságát, és meghatározhatod, hogy melyik kampányok hozzák a legjobb eredményeket.

  • Támogatjuk a marketinged

    Google Tag Manager integráció létrehozás
    A GTM segítségével könnyedén kezelheted és telepítheted az összes olyan webanalitikai és marketing címkét, amelyeket a webáruházadhoz szeretnél hozzáadni. Ezek lehetnek például a Facebook Pixel vagy a Google Ads kódjai stb.

  • Intézzük a webszolgáltatókat

    Domain és tárhely ügyintézés
    MX rekord beállítás, DNS átirányítás, tartományok felvétele, MySQL adatbázis létrehozás, domain igénylés és átregisztrálás, tárhely rendelés stb. mellett szükség esetén mindent olyat ügyintézünk, ami kell a fejlesztés megkezdéshez.

  • Frissen tartjuk a webshopod

    3 hónap ingyenes rendszerfrissítés
    A rendszeresen kiadott frissítéseket, amelyek biztonsági javításokat, új funkciókat és teljesítményjavításokat tartalmaznak fél éven keresztül ingyenesen menedzseljük. Ide tartozik az alaprendszer, a témák és a bővítmények frissítése is.

  • Védjük az adataidat

    SSL tanúsítvány beállítás
    SSL tanúsítvány segítségével titkosított kapcsolatot hozunk létre a weboldal és a felhasználó között. Ez védelmet nyújt az érzékeny információk, például banki adatok vagy bejelentkezési adatok lopása ellen.

  • Elhárítjuk a támadásokat

    Brute force elleni védelem
    A brute force támadók automatizált eszközökkel és nyers erővel próbálják meg feltörni a felhasználói fiókokat, a webshop adminisztrációs felületét. Ez ellen védjük meg a webshopod, mert ha sikerrel járnának kárt okozhatnának.

  • Javítjuk a kézbesítési arányt

    Külső SMTP-szolgáltatás
    A külső SMTP szolgáltatók használata javíthatja pl. a rednelési e-mailek kézbesítési arányát, megbízhatóságát és segíthet elkerülni, hogy a webshop által küldött levelek fennakadjanak a SPAM szűrőkön.

  • Elősegítjük a jogi megfelelést

    EU kompatibilis GDPR nanobar
    Az Európai Unió adatvédelmi törvényeinek megfelelő nanobar-t alkalmazunk, ami lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy szofisztikáltan tudja beállítani a munkamenet, az állandó, az analitikai, a hirdetési és a követő sütik elfogadását.

Miért minket válassz?

goB2B alapító, B2B webshop készítés

Csák Attila vagyok, a goB2B.hu alapítója. Az elmúlt közel 30 évet kizárólag a B2B szektorban töltöttem. B2B kereskedelmi hálózatokat építettem itthon és külföldön. 

Digitális marketing szakértőként és key account managerként olyan világmárkák B2B kampányain dolgoztam, mint a Boss, a Prada, a Paco Rabanne, a Carolina Herrera vagy a Max Factor. 

Az utat, amit éppen tervezel többször végigjártam 2008-tól a saját online vállalkozásaimmal itthon és Európában. Rengeteg rossz döntést hoztam, amiért temérdek pénzzel fizettem. Valamint hosszú éveket dolgoztam globális nemzetközi márkákat értékesítő B2B és B2C webáruházak üzemeltetésében, ahol számos megoldandó feladattal találkoztam.

Valószínűleg tudom, hogy milyen kérdésekre keresel választ mikor az online B2B értékesítésbe való belépést fontolgatod. Tisztában vagyok vele, hogy meredek a tanulási görbe, ami lehetővé teszi, hogy a megfelelő megoldásokat válaszd a technológiák, az online marketing megoldások és a kivitelező webfejlesztők terén.

Ismerem a zsákutcákat, a felesleges köröket, amelyek ugyan közelebb visznek a végső megoldáshoz, de sok pénzbe és még több elvesztegetett időbe kerülnek, mint azt előzetes eltervezted. És van fogalmam arról is, hogy mik azok a bevált gyakorlatok, amelyek működhetnek a Te üzleti modelledben és mi az, ami nagy valószínűséggel nem. Bárhogyan is döntesz, sok sikert kívánok számodra.

 

Mit teszünk azért,
hogy az első rendelésed megérkezzen?

1. Igényfelmérés

2. Specifikáció készítés

3. Ajánlatkészítés

4. Kutatás és tervezés

5. Fejlesztés

6. Tartalom feltöltés

7. Tesztelés

8. Élesítés

Akik sikereihez már hozzájárultunk

referencia igali kertészet
B2B webhop készítés referencia Paco
B2B webhop készítés referencia táplálékkiegeszítő
B2B webhop készítés referencia Yutra
B2B webhop készítés referencia manufaktúra
referencia divattervező
B2B webhop készítés referencia max
B2B webhop készítés referencia mix

Árak és típuswebáruházak

Három típuswebáruházat hoztunk létre azoknak a leendő megrendelőinknek, akik rövid időn belül szeretnének piacra lépni vagy a korábbi megoldásukat szeretnék villámgyorsan leváltani. A konfigurációk olyan B2B és egyéb funkciókkal bírnak, amelyek a legtöbb esetben kiszolgálják az e-kereskedelmi megoldással szemben támasztott igényeket. 

Azért tudjuk kedvezményes áron adni és gyorsabban elkészíteni az alábbi konfigurációkat, mert jelentősen lerövidülnek az egyeztetési munkafolyamatok, ami legtöbb időt emészti fel a projekt során. Tapasztalataink alapján az eddigi egyeztetések, kis eltérésekkel ugyan, de zömében e három konfiguráció megvalósításhoz vezettek.

Az alábbi konfigurációk néhány funkcióval kiegészíthetők, módosíthatók mindaddig, amíg a típuswebáruház adta előnyök mindkét fél számára megmaradnak. Így, kis módosítások esetén a kedvezményes árból indulunk ki. Minden más esetben pedig egyedi árat kalkulálunk egy precíz igényfelmérést követően. Egyedi webáruházaink számtalan más képességgel is felruházhatók.


LARGO!

TÍPUSWEBÁRUHÁZ

Komplex, seregnyi B2B/B2C funkcióval
felszerelt prémium webáruház

Normál ár

1.074.060 Ft (AAM)

Kedvezményes ár

859.250 Ft (AAM)

Fizetési módok:

Normál fizetési mód

A típuswebáruház ára két részletben fizetendő:

  • első, 50%-os részlet megrendeléskor
  • második, 50%-os részlet átadáskor.
Részletfizetési konstrukció

A webáruházat részletfizetési konstrukcióban 12% felárral, azaz 962.360 Ft (AAM) áron lehet megvásárolni az alábbi ütemezésben:

  • 10% megrendeléskor: 96.236 Ft (AAM)
  • 40% használatba vételkor: 384.944 Ft (AAM)
  • 25% használatbavételt követő 30. napon 240.590 Ft (AAM)
  • 25% használatbavételt követő 60. napon 240.590 Ft (AAM)

Speciális B2B funkciók:

Dinamikus árazás

Négyféle szinten lehet dinamikus árazást létrehozni:

  • termékszinten
  • termékkategória szinten,
  • vásárlói szinten,
  • vásárlói csoport szinten.

Mindegyik szint esetében, ugyanazon módon állíthatók be a kedvezmények. Nézzünk a vásárlói csoport szintű kedvezményekre egy példát.

Vásárlói csoportonként (például kiskereskedők, nagykereskedők, VIP vásárlók) többszintű, sávos árazás hozható létre termékszinten, azaz egyedileg bármelyik termékre.

A sávos árazás azt jelenti, hogy tetszőleges, egymást követő mennyiségi intervallumot hozhatunk létre a webáruházban.

Például:
1-100 db
101-200 db
201 db felett

Az árakat pedig ehhez a sávokhoz lehet kötni.

A képen a következő látható: 

  • a beállított sávos kedvezmény a Nagykereskedő vevőcsoportra vonatkozik, 
  • a kedvezmény százalékban lett megállapítva,
  • az értékek 5, 7 és 10%-ot jelentenek,
  • azaz 5% kedvezményt kap a Nagykereskedő, ha 1-100 db között vásárol egy adott termékből, ha 101-200 db között, akkor 7%-ot, ha pedig 200 db felett, akkor 10%-ot.

Három féle módon adható kedvezmény:

  • Százalékos kedvezmény: (ez szerepel a példában)
  • Fix áras kedvezmény: ebben az esetben az egyes sávokhoz fix árak adhatók meg, amit az adott intervallumon belül vásárlók megkapnak
  • Fix összegű kedvezmény: ilyenkor a megadott intervallumokhoz nem fix árak, hanem fix összegű árcsökkentések kerülnek hozzárendelésre.  
A létrehozott sávos kedvezmények pedig megjelennek az adott termék oldalán.
Elsőbbségi árstruktúra

A webáruházban egyidejűleg többféle árazási szabály lehet érvényben egy adott termékre. 

Létrehozhatunk ilyen árszabályt vevőszinten és vevőcsoport szinten is. Természetesen azt is megtehetjük, hogy semmilyen árkedvezményt nem adunk meg.

Az elsőbbségi árstruktúra úgy működik, hogy ha egy adott termékre nincs beállítva semmilyen szintű kedvezmény, akkor minden vásárló a normál áron tudja a terméket megvenni. 

Ha vevőcsoport szintű kedvezmény van beállítva a rendszerben, akkor kedvezményes áron csak az adott vevőcsoport vásárolhat a termékből, minden más vevőcsoportba tartozó, normál áron tud csak vásárolni.

Ha vevőszintű kedvezmény is be van állítva a rendszerben, akkor:

  • azok a vevők, akik vevőszinten kedvezményt kaptak, a nekik megállapított árral fog számolni a rendszer,
  • azok a vevők, akik nem kaptak vevőszinten kedvezményt, de tagjai annak a vevőcsoportnak, akik vevőcsoport szintű árat kaptak, a nekik megállapított árral fog számolni a rendszer,
  • azok a vevők pedig, akik se vevőszintű árat nem kaptak, és nem tagjai annak a vevőcsoportnak, akik vevőcsoport szintű árat kaptak, azok normál áron vehetik meg a szóban forgó terméket. 

Vagyis az árakra hozott szabályoknak az alábbi prioritási sorrendje van:

  1. Speciális ár egy adott vevőnek
  2. Speciális ár egy adott vevőcsoportnak
  3. Normál termékár (alapár)
Privát webáruház

A funkció lehetővé teszi, hogy több fokozatban korlátozd a hozzáférést a webáruházhoz.

Így a hozzáférés:

  • teljes webhely
  • teljes webáruház
  • termékkategóriák
  • termékek
  • blogbejegyzések

szintjein szabályozható. Vagyis szabadon eldönthető, hogy a regisztrációval nem rendelkezők, mely részeit láthatják vagy sem a webáruháznak.

A webshophoz egyéni regisztrációs űrlapokat lehet létrehozni, ahol az új vásárlók regisztrálni tudnak. A regisztráció elfogadása történhet automatizáltan, illetve manuálisan, attól függően, hogy miként szeretnéd. Manuális elfogadás esetén lehetőséged van a megadott adatok alapján a leendő vevő beazonosítására és szükség esetén a regisztráció (vásárlási lehetőség) megtagadására.

Megtiltható a Google keresőrobotjai számára, hogy a webshopot feltérképezzék, így az soha nem kerül be a Google keresőbe, így már a webshop létezéséről is csak azok tudnak, akik megkapják a regisztrációs űrlap linkjét.

Minden új regisztráció alkalmával értesítőt kapsz a megadott email címre. A regisztráció elfogadása vagy megtagadása után perszonalizált email küldhető az eredményéről.

Szelektív hozzáférés

Ennél a megoldásnál bárki láthatja a webáruházat és annak kínálatát, de a vásárlás lehetősége és az árak megtekintése nem mindenkinek adottak. Ráadásul azoknál a vásárlói csoportoknál, akiknek jogosultságuk van a vásárlásra és az árak megtekintésére, más-más árakat és kedvezményeket alkalmazhatunk.

Azoknak a látogatóknak, akik nincsenek bejelentkezve vagy belépési adatok hiányában nem jogosultak a webáruházba belépni, nekik látható a webáruház kínálata, de nem láthatók az árak és nem jelenik meg a kosárba rakás gomb sem.

Azoknak a bejelentkezett, például kiskereskedő vásárlóknak, akik a vevői hierarchiában lentebb helyezkednek el és a kiskereskedő vásárlói csoporthoz vannak adva, nekik a normál árakat mutatja a rendszer és vásárolhatnak is.

Azoknak a bejelentkezett, például nagykereskedő vásárlóknak, akik a vevői hierarchiában fentebb helyezkednek el és a nagykereskedő vásárlói csoporthoz vannak adva, nekik a normál árat áthúzva, egy kedvezményes árat jelenít meg a rendszer és természetesen ezen az áron vásárolhatnak is.

Ezen felül létrehozható például egy VIP vásárló csoport is, akiknek bejelentkezés után, a normál ár helyén, egy általunk meghatározott szabály alapján magasabb ár jelenhet meg. 

A gyakorlat szerint, erre a csoportra azért lehet szükség, mert minden gyártó, nagykereskedő vagy disztribútor cégnél vannak olyan nem kereskedelmi partnerek (beszállítók, alvállalkozók, médiapartnerek, saját alkalmazottak, barátok, családtagok stb.), akik szeretnének közvetlenül a cégünktől vásárolni.

Tömeges megrendelés

Az egyik legalapvetőbb B2B webshop funkció. Segítségével a webshop listaoldalain a termékek nem a fogyasztóknak szóló webáruházakban (B2C) megszokott  rácsos elrendezésben, hanem sávos nézetben jelennek meg. A sávok vízszintesen, fentről lefelé haladva, általában a képernyő teljes szélességében követik egymást. 

Minden egyes sáv egy-egy termék képét, nevét, árát, néhány alapadatát, a mennyiség megadásához szükséges céllát és egy kosárhoz adom gombot tartalmazza.

Hogy miért?

A B2B vásárlók máshogyan működnek, mint a fogyasztók. A fogyasztók gyakran nézelődnek, keresgélnek a webshopokban. Olyan termékkel is találkoznak, amelyeket addig sosem láttak. Ismerkednek a kínálattal és élvezik a vásárlást. Sokszor ráérősen, a szabadidejükben vásárolnak.

Ezzel ellentétben a B2B vásárló rendkívül felkészült. Komoly termékismerettel rendelkezik a B2B webshop kínálatával kapcsolatosan. Hiszen ez a munkájának része. 

Sokszor ismétlődő rendeléseket ad le és szeretné ezeket a vásárlásokat rövid időn belül elvégezni. Éppen ezért, előnyös számára úgy megjeleníteni a termékeket, mintha egy papíralapú megrendelőlapot töltene ki, amin gyorsan végighaladhat. 

Így nem kell minden termékre rákattintania, hogy megadja a rendelés mennyiségét. Nem kell sok-sok rácsos elrendezésű oldalt végiglapoznia, mert sávosan, egy oldalon nagyon sok termék megjeleníthető úgy, hogy még görgetni sem szükséges.

Példa: egy belvárosi cég irodavezetője irodaszer, papíráru megrendelésekor ritkán kíváncsi az A4 papír gyártójára, elvétve van szüksége a 80 gr/m2 termékinformációnál és az árnál több adatra rendeléskor. És így van ezzel a legtöbb tétel kosárba rakásánál is. 

Ezért – sávos elrendezés esetén – pillanatok alatt össze tud állítani egy számára valószínűleg nem túl érdekfeszítő megrendelést, abban az évben mondjuk 15. alkalommal. Ha pedig mégis részletesebb termékinformációra van szüksége, akkor az adott sávra kattintva megjelennek a részletes termékinformációk is.

Specifikus fizetési módok

Korlátozni tudod, hogy mely fizetési módok melyik vevőcsoportra vonatkoznak.

Feltételes szállítási módok

Ez a képesség lehetővé teszi a szállítási módok láthatóságának és díjainak kezelését különféle feltételek szerint.

Ilyen feltételek lehetnek például:

  • a kosár értéke, tételszáma, termékösszetétele
  • a megrendelő régiója, vásárlói státusza, országa alapján
  • termékek adatai, így a termék súlya, szélessége, hosszúsága, magassága, készletmennyisége
  • termékkategóriák és termékcímkék.

A fenti ismérvekből szabályrendszerek állíthatók össze. 

Nézzünk egy egyszerű példát! 

Ha egy termék hosszúsága meghaladja „X” értéket (például: 1,5 métert), akkor ez esetben a webáruház fizetési szakaszában csak az „Y” szállítási módot jelentesse meg a vásárlónak, ami „Z” szállítási költséggel jár.

Regisztrációs űrlapok

Az egyedi regisztrációs űrlapok módot adnak arra, hogy adatokat kérjünk be leendő vásárlóinktól, mielőtt még azok engedélyt kapnának a webshopban való belépésre és vásárlásra. 

A szokásos regisztrációs adatok (név, email, jelszó) bekérésén túl, ezzel az eszközzel lehetőség van sokkal komplexebb űrlapok összeállítására. Az űrlapok számtalan típusú adatformátum befogadására alkalmasak és egyedi igények alapján állíthatók össze, rugalmasan.

Mikor lehet erre szükséged?

Például akkor, ha a webshopban nagykereskedők, kiskereskedők és egyéb ügyfelek is vásárolhatnak. Annak elbírálásához pedig, hogy fenti vásárlói státuszba bekerülhessen egy leendő vevő, más-más adatokra lehet szükséged. 

Egy leendő nagykereskedőktől például arra, hogy alapítóokiratot, aláírási címpéldányt tudjon feltölteni regisztrációkor. Kiskereskedő esetében az üzleti pontos címére, a kereskedelmi terület nagyságára és néhány üzletfotóra, hogy el tudd dönteni, hogy megfelelő minőségben tudja-e képviselni a márkádat.

Minden egyes vásárló típusnak más regisztrációs űrlap hozható létre és az űrlapok elérési linkje is szabadon megszabható. Például: valami.hu/kiskerekreskedo-regisztracio/

A jobb felhasználói élmény érdekében pedig a regisztrálók egyedi köszönőoldalakra irányíthatók át vagy automatizált elfogadás esetén akár egyből a bejelentkezési oldalra is.

Gyors újrarendelés

Az egyedi regisztrációs űrlapok módot adnak arra, hogy adatokat kérjünk be leendő vásárlóinktól, mielőtt még azok engedélyt kapnának a webshopban való belépésre és vásárlásra. 

A szokásos regisztrációs adatok (név, email, jelszó) bekérésén túl, ezzel az eszközzel lehetőség van sokkal komplexebb űrlapok összeállítására. Az űrlapok számtalan típusú adatformátum befogadására alkalmasak és egyedi igények alapján állíthatók össze, rugalmasan.

Mikor lehet erre szükséged?

Például akkor, ha a webshopban nagykereskedők, kiskereskedők és egyéb ügyfelek is vásárolhatnak. Annak elbírálásához pedig, hogy fenti vásárlói státuszba bekerülhessen egy leendő vevő, más-más adatokra lehet szükséged. 

Egy leendő nagykereskedőktől például arra, hogy alapítóokiratot, aláírási címpéldányt tudjon feltölteni regisztrációkor. Kiskereskedő esetében az üzleti pontos címére, a kereskedelmi terület nagyságára és néhány üzletfotóra, hogy el tudd dönteni, hogy megfelelő minőségben tudja-e képviselni a márkádat.

Minden egyes vásárló típusnak más regisztrációs űrlap hozható létre és az űrlapok elérési linkje is szabadon megszabható. Például: valami.hu/kiskerekreskedo-regisztracio/

A jobb felhasználói élmény érdekében pedig a regisztrálók egyedi köszönőoldalakra irányíthatók át vagy automatizált elfogadás esetén akár egyből a bejelentkezési oldalra is.

Előrendelés, utánrendelés

Az előrendelés, utánrendelés funkciók lehetőséget adnak arra, hogy a vásárlók olyan termékekre is leadhassák a megrendeléseiket, amelyek még sosem szerepeltek a webáruház kínálatában (pl. új bevezetésű termékek), illetve éppen nincsenek készleten.

Vásárlói státuszok szerint szabályozható, hogy mely vevőknek legyen erre módjuk. 

Ez a képesség komoly lehetőseget ad az új bevezetésű termékek beérkezés előtti értékesítésére, valamint nagy segítség lehet a készletgazdálkodás tervezésében, és visszajelzést adhat az aktuális vásárlói igényekkel kapcsolatosan is.

Ajánlatkérés

Ez a funkció lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy az általuk összeállított termékekre, a vásárolni kívánt termékek mennyiségének tételes megadása mellett árajánlatot kérjenek.

A webáruház ezen képessége is kifinomultan, több szempontot figyelembe véve kezelhető. 

Meghatározható azon vásárlók köre, csoportja, akik ajánlatkéréssel élhetnek. Megszabható, hogy mely termékek, termékkategoriák esetében van lehetőség árajánlatot kérni. Eldönthető, hogy a „Kosárba” gomb mellett vagy helyett jelenjen meg az „Ajánlatkérés” gomb.

Az ajánlatkérés gombra kattintva a termék nem a megszokott kosárba kerül, hanem az árajánlatkosárba, amiben hasonlóképpen módosíthatók a termékek és a mennyiségek, valamint tartalmazhat egy normál ár oszlopot is.

Miután az árajánlatkosárból az ügyfél továbblép az ajánlatkérés gombot megnyomva, egy szabadon összeállítható űrlaphoz érkezik, ahol bármilyen típusú adatbekérés megvalósítható, ami fontos lehet az ajánlattétel szempontjából.

Extra funkciók:

Fejlett terméktörzs kezelés

Tömegesen tölthetsz le vagy fel termékeket a webshopból, vagy a webshopba. Nem számít hány termékről van szó az export és import funkció megbirkózik vele.

Mikor lehet erre szükség?

Néhány tucat termék esetében is van már létjogosultsága ennek a képességnek. Viszont néhány száz áru kezelése, karbantartása nélküle már óriási terhelést jelenthet egy vállalkozásnak. 

Az eladási ártól az egyéni attribútumokon át a készlet állapotáig minden termékadat le és feltölthető különféle fájlformátumokban (XML, CSV, XLXS). 

A legnagyobb segítséget akkor jelenti például, amikor rövid időn belül, tömegesen kell átárazni a rendszerben.

Fejlett partnertörzs kezelés

Tömegesen tölthetsz le vagy fel partneradatokat a webshopból, vagy a webshopba. Nem számít hány partnerről van szó az export és import funkció megbirkózik vele.

Mikor lehet erre szükség?

Exportra például akkor, ha egy kimutatást szeretnél készíteni a partnereid vásárlásairól, a vásárolt termékek összetételéről és ehhez pontos kiindulási adatokra van szükséged.

Importra pedig mondjuk akkor, ha egy üzletlánc több üzletét akarod rövid idő alatt felvenni a webshopba, külön-külön partnerenként. Vagy esetleg akkor, ha partnerek vásárlói státuszát szeretnéd tömegesen módosítani, és a letöltött adatokat egy gyors exceles szerkesztés után pillanatok alatt vissza szeretnéd tölteni a rendszerbe.

Tömeges rendelés export

Szeretnéd az napi megrendeléseket, rendelési adatokat egy dokumentumban látni? 

XLSX, CSV vagy XML formátumban bármilyen időintervallumra szűrve ez néhány kattintással exportálható. 

Hírlevél, automatizáció

Beépített hírlevélküldő:

  • MailPoet hírlevélküldő program 

vagy

Integráció előkészítés az alábbiak egyikével:

  • MailChimp
  • Listamester
  • ActiveCampaign
  • Hubspot
  • SalesManago
  • SalesAutopilot
Minden más rendszer esetében egyeztetésre van szükség.
Keresőoptimalizálás, SEO

Keresőoptimalizálás – prémium előkészítés. 

A rendszer mesterséges intelligencia (AI) segítségével támogatja a keresőoptimalizálás helyes megvalósítását.

Tevékenységnaplózás

Tudd meg, hogy pontosan ki mit csinál a webshopodban!

A tevékenységnaplózás olyan, mint egy repülőgép fekete doboza, amely rögzít minden tevékenységet. Pontosan láthatod, hogy a különféle jogosultságokkal bíró webshop adminisztrátorok vagy éppen a látogatók mikor és mit csináltak a webshopban.

Mikor jöhet ez jól? Például, ha:

  • valaki megpróbálja feltörni a webhopot, 
  • szeretnéd tudni, hogy mikor jelent meg egy bejegyzés és azt ki tett közzé, 
  • vagy figyelni szeretnéd az üzlet összes beállítási opcióját stb.

Kiemelt alapfunkciók:

Az alábbi funkciók
mindhárom típuswebáruházban azonosak.
Korlátlan számú termék

A webshopba feltölthető termékek száma nincs korláthoz kötve.

Woo e-kereskedelmi platform

A világ piacvezető, nyílt forráskódú, PHP-alapú e-kereskedelmi platformját, a Woo-t (régebben WooCommerce) használjuk webáruházak építésére. 

Egyedi webdesign

A webáruház megjelenést egyedi tervek alapján, sablonokat nélkülözve készítjük el, az arculati kézikönyvhöz és a megrendelő elképzeléséhez igazodva.

Reszponzivitás

Mobil, tablet és desktop nézetben is tökéletes felhasználói élményt nyújt a webátuház.

Tartalomkezelés

Könnyen elsajátítható, programozás nem igénylő tartalomkezelést biztosít rendszerünk. Ennek keretében blogbejegyzések is létrehozhatók, menedzselhetők.

Blogmotor

A tartalommarketing alapillérének számító blog, mint funkció is része a rendszer alapképességeinek. 

Marketing integrációk

A konfiguráció részeként létrehozott marketing integrációk:

  • Google Sitemap
  • Google Search Console
  • Google Tag Manager

A konfiguráció részeként előkészített marketing integrációk:

  • beilleszthető Google Analytics kód
  • beilleszthető Google Ads kód
  • beilleszthető Facebook Ads pixel kód
Készletkezelés

A webáruház képes a készletmennyiségek kezelésére. Engedélyezhető vagy tiltható a készletmennyiségek megjelenítése a vásárlóknak. 

Alacsony készlet érték adható meg, aminek elérésekor a rendszer emailt küld az adminisztrátornak. 

A vásárlást termékszinten 1 tételre lehet korlátozni rendelésenként.

Jogosultsági rendszer

A webáruház működtetését az alábbi, jogosultsági körökkel lehet végezni:

Administrator: teljes hozzáférése van a webhelyhez, jelen esetben a webáruházhoz. Létrehozhat, szerkeszthet, törlhet, elvégezheti a webáruház bármely beállítását.

Shop Manager: A boltvezető kezelheti a webáruház beállításait, létrehozhat vagy szerkeszthet termékeket, és hozzáférhet a jelentésekhez.

Editor: Az editor (szerkesztő) kezelheti a webhely tartalmát, beleértve bármely bejegyzés vagy média hozzáadását, szerkesztését,
közzétételét és törlését.

Author: Az author (szerző) elsősorban blogbejegyzéseket hozhat létre, szerkeszti és közzé teheti azokat.

Contributor: Ez a szerepkör az author alapváltozata, azzal a különbséggel, hogy a contributor (közreműködő) közvetlenül nem teheti közzé a bejegyzéseit.

Karbantartás üzemmód

Mikor van rá szükség? 

Amikor frissíted webshopot, például a terméktörzset módosítod. Új termékeket töltesz fel, ármódosításokat, készletmennyiség frissítésket hajtasz végre stb. A karbantartási mód bekapcsolásakor egy statikus oldal látható csak a domain alatt, ami tájékoztatja az éppen akkor érkező látogatókat, hogy karbantartás zajlik éppen. Az a célja, hogy megakadályozza, hogy a látogatók számára meghibásodottnak tűnjön a weboldal, amikor éppen rutinszerű frissítésen megy keresztül.

Rendszerfrissítés

A rendszeresen kiadott frissítéseket, amelyek biztonsági javításokat, új funkciókat és teljesítményjavításokat tartalmaznak negyed éven keresztül ingyenesen menedzseljük. Ide tartozik az alaprendszer, a témák és a bővítmények frissítése is.

Rendszeroktatás

Élő, online rendszeroktatás 2 órában.

Választható, feláras funkciók:

Az alábbi funkciókat nem tartalmazza ez a konfiguráció, csak felár ellenében rendelhetők. 

Üzletkötői modul

Ez a modul beépül a webáruházba és szervesen kapcsolódik hozzá. Ha az értékesítésben üzletkötőket is részt vesznek, akkor ez egy nagyszerű befektetés lehet a cég fejlődésébe. A rendszer a következőkre képes:

  • korlátlan számú üzletkötő kapcsolódhat a rendszerhez, általa pedig a webshophoz, semmilyen különleges eszköz nem szükséges, hogy az üzletkötők kezelni tudják a rendszert, csak egy mobiltelefon és internet,
  • az üzletkötőket csapatokba lehet szervezni, minden üzletkötőnek lehetnek alüzletkötői is, akiknek a teljesítményét csapatban és önállóan is számolja a rendszer,
  • a rendszer üzletkötői jutalék számolására is képes, amennyiben az forgalomhoz kötött,
  • az üzletkötőkhöz vásárlókat lehet rendelni, így pl. egy adott terület képviselője a hozzá tartozó vásárlók webshop fiókjait is kezelni tudja,
  • az üzletkötők értesülnek és nyomon követhetik a hozzájuk tartozó vásárlók online rendeléseit,
  • az üzletkötők személyre szóló rendeléseket állíthatnak az ügyfeleiknek, így segítve az ügyfeleket a vásárlásban, ezt a kosarat már csak meg kell rendelnie a vásárlónak,
  • az összeállított kosarat a rendszerből egy link formájában tudja elküldeni a képviselő az ügyfelének, vagy ügyfeleinek, bármilyen kommunikációs platformra továbbítható a link, legyen az email, Viber, Messenger, Zoom, Teams stb.
  • a rendelésen túl pedig regisztrációs linkeket tudnak küldeni a leendő partnereknek,
  • a rendszerben az üzletkötők nyomon követhetik a partnereik fizetéseit az online megrendelt árukkal kapcsolatosan,
  • az üzletkötő akár ügyfelenként növelheti egy adott termék árát a profitnövelés érdekében, ha ez engedélyezve van számára, az extraprofit után extrajutalékot számolhat a rendszer,
  • az üzletkötő grafikus és numerikus módon is nyomon követheti az eladási teljesítményeit,
  • valamint kuponokat hozhat létre és oszthat meg a vevői számára, ha ez engedélyezve van számára.

Ezen kívül is sok más funkcióval bír a rendszer.

Bankkártyás fizetés

A konfigurációhoz az alábbi két elterjedt bankkártyás fizetési mód valamelyikét tudjuk intergrálni, szükség esetén teljes ügyintézéssel:

  • Barion
  • Simple (OTP)

Ezen kívül a 

  • K&H Bank
  • CIB Bank
  • Braintree
  • Stripe
  • PayPal

fizetési kapuk is integrálhatók.

Automata számlázás

Mindkét alábbi program alkalmas arra, hogy lekövessék a webáruházban zajló rendelési folyamatokat és annak megfelelően például számlát, díjbekérőt állítsanak ki. Ugyanakkor elektronikus számla készítésre és továbbításra is alkalmasak.

A konfigurációhoz az alábbi két számlázási megoldást tudjuk intergrálni:

  • Billingo
  • Szamlazz.hu

Az alábbi számlázóprogramok is integrálhatók, de ennek részleteit egyezteni szükséges:

  • Billzone
  • ClearAdmin
  • Innvoice
  • Novitax
  • Mufis

Ha nincs a listában az általad preferált számlázó, akkor érdeklődj az elérhetőségeinken.

Többnyelvűség

A webshop tartalma korlátlan számú nyelvre lefordítható.

Csomagpont szállítás

Foxpost, Packeta, Postapont, GLS Csomagpont, Pick Pack Pont, Express One, Sameday Easybox csomagpontos integrációk közül egy létrehozását tartalmazza a konfiguráció.

Minegyik esétben egy modern, egységesített térképes választóval tud a vásárló szállítási pontot megadni a pénztárnál.

Megjegyzések:

Projekt hatókör

Mit nem tartalmaz a típuswebáruház ára?

  • arculati elemek és logó készítés,
  • termékfotózás, webre optimalizálás,
  • általános szerződési feltételek és adatvédelmi tájékoztató írás,
  • tartalomgyártás (szöveg, kép, videó, hang),
  • keresőoptimalizálás,
  • termékadatbázis létrehozás,
  • webshop üzemeltetés és karbantartás,
  • domain regisztráció ára, tárhely bérleti díja.

***


BINGO!

TÍPUSWEBÁRUHÁZ

Ár-érték arány funkció győztes
prémium B2B/B2C webáruház

Normál ár

936.875 (AAM)

Kedvezményes ár

749.500 Ft (AAM)

Fizetési módok:

Normál fizetési mód

A típuswebáruház ára két részletben fizetendő:

  • első, 50%-os részlet megrendeléskor
  • második, 50%-os részlet átadáskor.
Részletfizetési konstrukció

A webáruházat részletfizetési konstrukcióban 12% felárral, azaz 839.440 Ft (AAM) áron lehet megvásárolni az alábbi ütemezésben:

  • 10% megrendeléskor: 83.944 Ft (AAM)
  • 40% használatba vételkor: 335.776 Ft (AAM)
  • 25% használatbavételt követő 30. napon 209.860 Ft (AAM)
  • 25% használatbavételt követő 60. napon 209.860 Ft (AAM)

Speciális B2B funkciók:

Dinamikus árazás

Négyféle szinten lehet dinamikus árazást létrehozni:

  • termékszinten
  • termékkategória szinten,
  • vásárlói szinten,
  • vásárlói csoport szinten.

Mindegyik szint esetében, ugyanazon módon állíthatók be a kedvezmények. Nézzünk a vásárlói csoport szintű kedvezményekre egy példát.

Vásárlói csoportonként (például kiskereskedők, nagykereskedők, VIP vásárlók) többszintű, sávos árazás hozható létre termékszinten, azaz egyedileg bármelyik termékre.

A sávos árazás azt jelenti, hogy tetszőleges, egymást követő mennyiségi intervallumot hozhatunk létre a webáruházban.

Például:
1-100 db
101-200 db
201 db felett

Az árakat pedig ehhez a sávokhoz lehet kötni.

A képen a következő látható: 

  • a beállított sávos kedvezmény a Nagykereskedő vevőcsoportra vonatkozik, 
  • a kedvezmény százalékban lett megállapítva,
  • az értékek 5, 7 és 10%-ot jelentenek,
  • azaz 5% kedvezményt kap a Nagykereskedő, ha 1-100 db között vásárol egy adott termékből, ha 101-200 db között, akkor 7%-ot, ha pedig 200 db felett, akkor 10%-ot.

Három féle módon adható kedvezmény:

  • Százalékos kedvezmény: (ez szerepel a példában)
  • Fix áras kedvezmény: ebben az esetben az egyes sávokhoz fix árak adhatók meg, amit az adott intervallumon belül vásárlók megkapnak
  • Fix összegű kedvezmény: ilyenkor a megadott intervallumokhoz nem fix árak, hanem fix összegű árcsökkentések kerülnek hozzárendelésre.  
A létrehozott sávos kedvezmények pedig megjelennek az adott termék oldalán.
Elsőbbségi árstruktúra

A webáruházban egyidejűleg többféle árazási szabály lehet érvényben egy adott termékre. 

Létrehozhatunk ilyen árszabályt vevőszinten és vevőcsoport szinten is. Természetesen azt is megtehetjük, hogy semmilyen árkedvezményt nem adunk meg.

Az elsőbbségi árstruktúra úgy működik, hogy ha egy adott termékre nincs beállítva semmilyen szintű kedvezmény, akkor minden vásárló a normál áron tudja a terméket megvenni. 

Ha vevőcsoport szintű kedvezmény van beállítva a rendszerben, akkor kedvezményes áron csak az adott vevőcsoport vásárolhat a termékből, minden más vevőcsoportba tartozó, normál áron tud csak vásárolni.

Ha vevőszintű kedvezmény is be van állítva a rendszerben, akkor:

  • azok a vevők, akik vevőszinten kedvezményt kaptak, a nekik megállapított árral fog számolni a rendszer,
  • azok a vevők, akik nem kaptak vevőszinten kedvezményt, de tagjai annak a vevőcsoportnak, akik vevőcsoport szintű árat kaptak, a nekik megállapított árral fog számolni a rendszer,
  • azok a vevők pedig, akik se vevőszintű árat nem kaptak, és nem tagjai annak a vevőcsoportnak, akik vevőcsoport szintű árat kaptak, azok normál áron vehetik meg a szóban forgó terméket. 

Vagyis az árakra hozott szabályoknak az alábbi prioritási sorrendje van:

  1. Speciális ár egy adott vevőnek
  2. Speciális ár egy adott vevőcsoportnak
  3. Normál termékár (alapár)
Szelektív hozzáférés

Ennél a megoldásnál bárki láthatja a webáruházat és annak kínálatát, de a vásárlás lehetősége és az árak megtekintése nem mindenkinek adottak. Ráadásul azoknál a vásárlói csoportoknál, akiknek jogosultságuk van a vásárlásra és az árak megtekintésére, más-más árakat és kedvezményeket alkalmazhatunk.

Azoknak a látogatóknak, akik nincsenek bejelentkezve vagy belépési adatok hiányában nem jogosultak a webáruházba belépni, nekik látható a webáruház kínálata, de nem láthatók az árak és nem jelenik meg a kosárba rakás gomb sem.

Azoknak a bejelentkezett, például kiskereskedő vásárlóknak, akik a vevői hierarchiában lentebb helyezkednek el és a kiskereskedő vásárlói csoporthoz vannak adva, nekik a normál árakat mutatja a rendszer és vásárolhatnak is.

Azoknak a bejelentkezett, például nagykereskedő vásárlóknak, akik a vevői hierarchiában fentebb helyezkednek el és a nagykereskedő vásárlói csoporthoz vannak adva, nekik a normál árat áthúzva, egy kedvezményes árat jelenít meg a rendszer és természetesen ezen az áron vásárolhatnak is.

Ezen felül létrehozható például egy VIP vásárló csoport is, akiknek bejelentkezés után, a normál ár helyén, egy általunk meghatározott szabály alapján magasabb ár jelenhet meg. 

A gyakorlat szerint, erre a csoportra azért lehet szükség, mert minden gyártó, nagykereskedő vagy disztribútor cégnél vannak olyan nem kereskedelmi partnerek (beszállítók, alvállalkozók, médiapartnerek, saját alkalmazottak, barátok, családtagok stb.), akik szeretnének közvetlenül a cégünktől vásárolni.

Tömeges megrendelés

Az egyik legalapvetőbb B2B webshop funkció. Segítségével a webshop listaoldalain a termékek nem a fogyasztóknak szóló webáruházakban (B2C) megszokott  rácsos elrendezésben, hanem sávos nézetben jelennek meg. A sávok vízszintesen, fentről lefelé haladva, általában a képernyő teljes szélességében követik egymást. 

Minden egyes sáv egy-egy termék képét, nevét, árát, néhány alapadatát, a mennyiség megadásához szükséges céllát és egy kosárhoz adom gombot tartalmazza.

Hogy miért?

A B2B vásárlók máshogyan működnek, mint a fogyasztók. A fogyasztók gyakran nézelődnek, keresgélnek a webshopokban. Olyan termékkel is találkoznak, amelyeket addig sosem láttak. Ismerkednek a kínálattal és élvezik a vásárlást. Sokszor ráérősen, a szabadidejükben vásárolnak.

Ezzel ellentétben a B2B vásárló rendkívül felkészült. Komoly termékismerettel rendelkezik a B2B webshop kínálatával kapcsolatosan. Hiszen ez a munkájának része. 

Sokszor ismétlődő rendeléseket ad le és szeretné ezeket a vásárlásokat rövid időn belül elvégezni. Éppen ezért, előnyös számára úgy megjeleníteni a termékeket, mintha egy papíralapú megrendelőlapot töltene ki, amin gyorsan végighaladhat. 

Így nem kell minden termékre rákattintania, hogy megadja a rendelés mennyiségét. Nem kell sok-sok rácsos elrendezésű oldalt végiglapoznia, mert sávosan, egy oldalon nagyon sok termék megjeleníthető úgy, hogy még görgetni sem szükséges.

Példa: egy belvárosi cég irodavezetője irodaszer, papíráru megrendelésekor ritkán kíváncsi az A4 papír gyártójára, elvétve van szüksége a 80 gr/m2 termékinformációnál és az árnál több adatra rendeléskor. És így van ezzel a legtöbb tétel kosárba rakásánál is. 

Ezért – sávos elrendezés esetén – pillanatok alatt össze tud állítani egy számára valószínűleg nem túl érdekfeszítő megrendelést, abban az évben mondjuk 15. alkalommal. Ha pedig mégis részletesebb termékinformációra van szüksége, akkor az adott sávra kattintva megjelennek a részletes termékinformációk is.

Regisztrációs űrlapok

Az egyedi regisztrációs űrlapok módot adnak arra, hogy adatokat kérjünk be leendő vásárlóinktól, mielőtt még azok engedélyt kapnának a webshopban való belépésre és vásárlásra. 

A szokásos regisztrációs adatok (név, email, jelszó) bekérésén túl, ezzel az eszközzel lehetőség van sokkal komplexebb űrlapok összeállítására. Az űrlapok számtalan típusú adatformátum befogadására alkalmasak és egyedi igények alapján állíthatók össze, rugalmasan.

Mikor lehet erre szükséged?

Például akkor, ha a webshopban nagykereskedők, kiskereskedők és egyéb ügyfelek is vásárolhatnak. Annak elbírálásához pedig, hogy fenti vásárlói státuszba bekerülhessen egy leendő vevő, más-más adatokra lehet szükséged. 

Egy leendő nagykereskedőktől például arra, hogy alapítóokiratot, aláírási címpéldányt tudjon feltölteni regisztrációkor. Kiskereskedő esetében az üzleti pontos címére, a kereskedelmi terület nagyságára és néhány üzletfotóra, hogy el tudd dönteni, hogy megfelelő minőségben tudja-e képviselni a márkádat.

Minden egyes vásárló típusnak más regisztrációs űrlap hozható létre és az űrlapok elérési linkje is szabadon megszabható. Például: valami.hu/kiskerekreskedo-regisztracio/

A jobb felhasználói élmény érdekében pedig a regisztrálók egyedi köszönőoldalakra irányíthatók át vagy automatizált elfogadás esetén akár egyből a bejelentkezési oldalra is.

Extra funkciók:

Fejlett terméktörzs kezelés

Tömegesen tölthetsz le vagy fel termékeket a webshopból, vagy a webshopba. Nem számít hány termékről van szó az export és import funkció megbirkózik vele.

Mikor lehet erre szükség?

Néhány tucat termék esetében is van már létjogosultsága ennek a képességnek. Viszont néhány száz áru kezelése, karbantartása nélküle már óriási terhelést jelenthet egy vállalkozásnak. 

Az eladási ártól az egyéni attribútumokon át a készlet állapotáig minden termékadat le és feltölthető különféle fájlformátumokban (XML, CSV, XLXS). 

A legnagyobb segítséget akkor jelenti például, amikor rövid időn belül, tömegesen kell átárazni a rendszerben.

Fejlett partnertörzs kezelés

Tömegesen tölthetsz le vagy fel partneradatokat a webshopból, vagy a webshopba. Nem számít hány partnerről van szó az export és import funkció megbirkózik vele.

Mikor lehet erre szükség?

Exportra például akkor, ha egy kimutatást szeretnél készíteni a partnereid vásárlásairól, a vásárolt termékek összetételéről és ehhez pontos kiindulási adatokra van szükséged.

Importra pedig mondjuk akkor, ha egy üzletlánc több üzletét akarod rövid idő alatt felvenni a webshopba, külön-külön partnerenként. Vagy esetleg akkor, ha partnerek vásárlói státuszát szeretnéd tömegesen módosítani, és a letöltött adatokat egy gyors exceles szerkesztés után pillanatok alatt vissza szeretnéd tölteni a rendszerbe.

Hírlevél, automatizáció

Beépített hírlevélküldő:

  • MailPoet hírlevélküldő program 

vagy

Integráció előkészítés az alábbiak egyikével:

  • MailChimp
  • Listamester
  • ActiveCampaign
  • Hubspot
  • SalesManago
  • SalesAutopilot
Minden más rendszer esetében egyeztetésre van szükség.
Keresőoptimalizálás, SEO

Keresőoptimalizálás – prémium előkészítés. 

A rendszer mesterséges intelligencia (AI) segítségével támogatja a keresőoptimalizálás helyes megvalósítását.

Tevékenységnaplózás

Tudd meg, hogy pontosan ki mit csinál a webshopodban!

A tevékenységnaplózás olyan, mint egy repülőgép fekete doboza, amely rögzít minden tevékenységet. Pontosan láthatod, hogy a különféle jogosultságokkal bíró webshop adminisztrátorok vagy éppen a látogatók mikor és mit csináltak a webshopban.

Mikor jöhet ez jól? Például, ha:

  • valaki megpróbálja feltörni a webhopot, 
  • szeretnéd tudni, hogy mikor jelent meg egy bejegyzés és azt ki tett közzé, 
  • vagy figyelni szeretnéd az üzlet összes beállítási opcióját stb.

Kiemelt alapfunkciók:

Az alábbi funkciók
mindhárom típuswebáruházban azonosak.
Korlátlan számú termék

A webshopba feltölthető termékek száma nincs korláthoz kötve.

Woo e-kereskedelmi platform

A világ piacvezető, nyílt forráskódú, PHP-alapú e-kereskedelmi platformját, a Woo-t (régebben WooCommerce) használjuk webáruházak építésére. 

Egyedi webdesign

A webáruház megjelenést egyedi tervek alapján, sablonokat nélkülözve készítjük el, az arculati kézikönyvhöz és a megrendelő elképzeléséhez igazodva.

Reszponzivitás

Mobil, tablet és desktop nézetben is tökéletes felhasználói élményt nyújt a webátuház.

Tartalomkezelés

Könnyen elsajátítható, programozás nem igénylő tartalomkezelést biztosít rendszerünk. Ennek keretében blogbejegyzések is létrehozhatók, menedzselhetők.

Blogmotor

A tartalommarketing alapillérének számító blog, mint funkció is része a rendszer alapképességeinek. 

Marketing integrációk

A konfiguráció részeként létrehozott marketing integrációk:

  • Google Sitemap
  • Google Search Console
  • Google Tag Manager

A konfiguráció részeként előkészített marketing integrációk:

  • beilleszthető Google Analytics kód
  • beilleszthető Google Ads kód
  • beilleszthető Facebook Ads pixel kód
Készletkezelés

A webáruház képes a készletmennyiségek kezelésére. Engedélyezhető vagy tiltható a készletmennyiségek megjelenítése a vásárlóknak. 

Alacsony készlet érték adható meg, aminek elérésekor a rendszer emailt küld az adminisztrátornak. 

A vásárlást termékszinten 1 tételre lehet korlátozni rendelésenként.

Jogosultsági rendszer

A webáruház működtetését az alábbi, jogosultsági körökkel lehet végezni:

Administrator: teljes hozzáférése van a webhelyhez, jelen esetben a webáruházhoz. Létrehozhat, szerkeszthet, törlhet, elvégezheti a webáruház bármely beállítását.

Shop Manager: A boltvezető kezelheti a webáruház beállításait, létrehozhat vagy szerkeszthet termékeket, és hozzáférhet a jelentésekhez.

Editor: Az editor (szerkesztő) kezelheti a webhely tartalmát, beleértve bármely bejegyzés vagy média hozzáadását, szerkesztését,
közzétételét és törlését.

Author: Az author (szerző) elsősorban blogbejegyzéseket hozhat létre, szerkeszti és közzé teheti azokat.

Contributor: Ez a szerepkör az author alapváltozata, azzal a különbséggel, hogy a contributor (közreműködő) közvetlenül nem teheti közzé a bejegyzéseit.

Karbantartás üzemmód

Mikor van rá szükség? 

Amikor frissíted webshopot, például a terméktörzset módosítod. Új termékeket töltesz fel, ármódosításokat, készletmennyiség frissítésket hajtasz végre stb. A karbantartási mód bekapcsolásakor egy statikus oldal látható csak a domain alatt, ami tájékoztatja az éppen akkor érkező látogatókat, hogy karbantartás zajlik éppen. Az a célja, hogy megakadályozza, hogy a látogatók számára meghibásodottnak tűnjön a weboldal, amikor éppen rutinszerű frissítésen megy keresztül.

Rendszerfrissítés

A rendszeresen kiadott frissítéseket, amelyek biztonsági javításokat, új funkciókat és teljesítményjavításokat tartalmaznak negyed éven keresztül ingyenesen menedzseljük. Ide tartozik az alaprendszer, a témák és a bővítmények frissítése is.

Rendszeroktatás

Élő, online rendszeroktatás 2 órában.

Választható, feláras funkciók:

Az alábbi funkciókat nem tartalmazza ez a konfiguráció, csak felár ellenében rendelhetők.

Üzletkötői modul

Ez a modul beépül a webáruházba és szervesen kapcsolódik hozzá. Ha az értékesítésben üzletkötőket is részt vesznek, akkor ez egy nagyszerű befektetés lehet a cég fejlődésébe. A rendszer a következőkre képes:

  • korlátlan számú üzletkötő kapcsolódhat a rendszerhez, általa pedig a webshophoz, semmilyen különleges eszköz nem szükséges, hogy az üzletkötők kezelni tudják a rendszert, csak egy mobiltelefon és internet,
  • az üzletkötőket csapatokba lehet szervezni, minden üzletkötőnek lehetnek alüzletkötői is, akiknek a teljesítményét csapatban és önállóan is számolja a rendszer,
  • a rendszer üzletkötői jutalék számolására is képes, amennyiben az forgalomhoz kötött,
  • az üzletkötőkhöz vásárlókat lehet rendelni, így pl. egy adott terület képviselője a hozzá tartozó vásárlók webshop fiókjait is kezelni tudja,
  • az üzletkötők értesülnek és nyomon követhetik a hozzájuk tartozó vásárlók online rendeléseit,
  • az üzletkötők személyre szóló rendeléseket állíthatnak az ügyfeleiknek, így segítve az ügyfeleket a vásárlásban, ezt a kosarat már csak meg kell rendelnie a vásárlónak,
  • az összeállított kosarat a rendszerből egy link formájában tudja elküldeni a képviselő az ügyfelének, vagy ügyfeleinek, bármilyen kommunikációs platformra továbbítható a link, legyen az email, Viber, Messenger, Zoom, Teams stb.
  • a rendelésen túl pedig regisztrációs linkeket tudnak küldeni a leendő partnereknek,
  • a rendszerben az üzletkötők nyomon követhetik a partnereik fizetéseit az online megrendelt árukkal kapcsolatosan,
  • az üzletkötő akár ügyfelenként növelheti egy adott termék árát a profitnövelés érdekében, ha ez engedélyezve van számára, az extraprofit után extrajutalékot számolhat a rendszer,
  • az üzletkötő grafikus és numerikus módon is nyomon követheti az eladási teljesítményeit,
  • valamint kuponokat hozhat létre és oszthat meg a vevői számára, ha ez engedélyezve van számára.

Ezen kívül is sok más funkcióval bír a rendszer.

Bankkártyás fizetés

A konfigurációhoz az alábbi két elterjedt bankkártyás fizetési mód valamelyikét tudjuk intergrálni, szükség esetén teljes ügyintézéssel:

  • Barion
  • Simple (OTP)

Ezen kívül a 

  • K&H Bank
  • CIB Bank
  • Braintree
  • Stripe
  • PayPal

fizetési kapuk is integrálhatók.

Automata számlázás

Mindkét alábbi program alkalmas arra, hogy lekövessék a webáruházban zajló rendelési folyamatokat és annak megfelelően például számlát, díjbekérőt állítsanak ki. Ugyanakkor elektronikus számla készítésre és továbbításra is alkalmasak.

A konfigurációhoz az alábbi két számlázási megoldást tudjuk intergrálni:

  • Billingo
  • Szamlazz.hu

Az alábbi számlázóprogramok is integrálhatók, de ennek részleteit egyezteni szükséges:

  • Billzone
  • ClearAdmin
  • Innvoice
  • Novitax
  • Mufis

Ha nincs a listában az általad preferált számlázó, akkor érdeklődj az elérhetőségeinken.

Többnyelvűség

A webshop tartalma korlátlan számú nyelvre lefordítható.

Csomagpont szállítás

Foxpost, Packeta, Postapont, GLS Csomagpont, Pick Pack Pont, Express One, Sameday Easybox csomagpontos integrációk közül egy létrehozását tartalmazza a konfiguráció.

Minegyik esétben egy modern, egységesített térképes választóval tud a vásárló szállítási pontot megadni a pénztárnál.

Megjegyzések:

Projekt hatókör

Mit nem tartalmaz a típuswebáruház ára?

  • arculati elemek és logó készítés,
  • termékfotózás, webre optimalizálás,
  • általános szerződési feltételek és adatvédelmi tájékoztató írás,
  • tartalomgyártás (szöveg, kép, videó, hang),
  • keresőoptimalizálás,
  • termékadatbázis létrehozás,
  • webshop üzemeltetés és karbantartás,
  • domain regisztráció ára, tárhely bérleti díja.

***


ERGO!

TÍPUSWEBÁRUHÁZ

Repülőrajttal indítható
prémium B2B/B2C webáruház

Normál ár

812.190 Ft + áfa

Kedvezményes ár

649.750 Ft (AAM)

Fizetési módok:

Normál fizetési mód

A típuswebáruház ára két részletben fizetendő:

  • első, 50%-os részlet megrendeléskor
  • második, 50%-os részlet átadáskor.
Részletfizetési konstrukció

A webáruházat részletfizetési konstrukcióban 12% felárral, azaz 727.720 Ft (AAM) áron lehet megvásárolni az alábbi ütemezésben:

  • 10% megrendeléskor: 72.772  Ft (AAM)
  • 40% használatba vételkor: 291.088 Ft (AAM)
  • 25% használatbavételt követő 30. napon 181.930 Ft (AAM)
  • 25% használatbavételt követő 60. napon 181.930 Ft (AAM)

Speciális B2B funkciók:

Dinamikus árazás - Lite

Termékszinten, három féle módon adható kedvezmény:

  • Százalékos kedvezmény: (ez szerepel a példában)
  • Fix áras kedvezmény: ebben az esetben az egyes sávokhoz fix árak adhatók meg, amit az adott intervallumon belül vásárlók megkapnak
  • Fix összegű kedvezmény: ilyenkor a megadott intervallumokhoz nem fix árak, hanem fix összegű árcsökkentések kerülnek hozzárendelésre.
Szelektív hozzáférés

Ennél a megoldásnál bárki láthatja a webáruházat és annak kínálatát, de a vásárlás lehetősége és az árak megtekintése nem mindenkinek adottak. Ráadásul azoknál a vásárlói csoportoknál, akiknek jogosultságuk van a vásárlásra és az árak megtekintésére, más-más árakat és kedvezményeket alkalmazhatunk.

Azoknak a látogatóknak, akik nincsenek bejelentkezve vagy belépési adatok hiányában nem jogosultak a webáruházba belépni, nekik látható a webáruház kínálata, de nem láthatók az árak és nem jelenik meg a kosárba rakás gomb sem.

Azoknak a bejelentkezett, például kiskereskedő vásárlóknak, akik a vevői hierarchiában lentebb helyezkednek el és a kiskereskedő vásárlói csoporthoz vannak adva, nekik a normál árakat mutatja a rendszer és vásárolhatnak is.

Azoknak a bejelentkezett, például nagykereskedő vásárlóknak, akik a vevői hierarchiában fentebb helyezkednek el és a nagykereskedő vásárlói csoporthoz vannak adva, nekik a normál árat áthúzva, egy kedvezményes árat jelenít meg a rendszer és természetesen ezen az áron vásárolhatnak is.

Ezen felül létrehozható például egy VIP vásárló csoport is, akiknek bejelentkezés után, a normál ár helyén, egy általunk meghatározott szabály alapján magasabb ár jelenhet meg. 

A gyakorlat szerint, erre a csoportra azért lehet szükség, mert minden gyártó, nagykereskedő vagy disztribútor cégnél vannak olyan nem kereskedelmi partnerek (beszállítók, alvállalkozók, médiapartnerek, saját alkalmazottak, barátok, családtagok stb.), akik szeretnének közvetlenül a cégünktől vásárolni.

Regisztrációs űrlapok

Az egyedi regisztrációs űrlapok módot adnak arra, hogy adatokat kérjünk be leendő vásárlóinktól, mielőtt még azok engedélyt kapnának a webshopban való belépésre és vásárlásra. 

A szokásos regisztrációs adatok (név, email, jelszó) bekérésén túl, ezzel az eszközzel lehetőség van sokkal komplexebb űrlapok összeállítására. Az űrlapok számtalan típusú adatformátum befogadására alkalmasak és egyedi igények alapján állíthatók össze, rugalmasan.

Mikor lehet erre szükséged?

Például akkor, ha a webshopban nagykereskedők, kiskereskedők és egyéb ügyfelek is vásárolhatnak. Annak elbírálásához pedig, hogy fenti vásárlói státuszba bekerülhessen egy leendő vevő, más-más adatokra lehet szükséged. 

Egy leendő nagykereskedőktől például arra, hogy alapítóokiratot, aláírási címpéldányt tudjon feltölteni regisztrációkor. Kiskereskedő esetében az üzleti pontos címére, a kereskedelmi terület nagyságára és néhány üzletfotóra, hogy el tudd dönteni, hogy megfelelő minőségben tudja-e képviselni a márkádat.

Minden egyes vásárló típusnak más regisztrációs űrlap hozható létre és az űrlapok elérési linkje is szabadon megszabható. Például: valami.hu/kiskerekreskedo-regisztracio/

A jobb felhasználói élmény érdekében pedig a regisztrálók egyedi köszönőoldalakra irányíthatók át vagy automatizált elfogadás esetén akár egyből a bejelentkezési oldalra is.

Extra funkciók:

Fejlett terméktörzs kezelés

Tömegesen tölthetsz le vagy fel termékeket a webshopból, vagy a webshopba. Nem számít hány termékről van szó az export és import funkció megbirkózik vele.

Mikor lehet erre szükség?

Néhány tucat termék esetében is van már létjogosultsága ennek a képességnek. Viszont néhány száz áru kezelése, karbantartása nélküle már óriási terhelést jelenthet egy vállalkozásnak. 

Az eladási ártól az egyéni attribútumokon át a készlet állapotáig minden termékadat le és feltölthető különféle fájlformátumokban (XML, CSV, XLXS). 

A legnagyobb segítséget akkor jelenti például, amikor rövid időn belül, tömegesen kell átárazni a rendszerben.

Fejlett partnertörzs kezelés

Tömegesen tölthetsz le vagy fel partneradatokat a webshopból, vagy a webshopba. Nem számít hány partnerről van szó az export és import funkció megbirkózik vele.

Mikor lehet erre szükség?

Exportra például akkor, ha egy kimutatást szeretnél készíteni a partnereid vásárlásairól, a vásárolt termékek összetételéről és ehhez pontos kiindulási adatokra van szükséged.

Importra pedig mondjuk akkor, ha egy üzletlánc több üzletét akarod rövid idő alatt felvenni a webshopba, külön-külön partnerenként. Vagy esetleg akkor, ha partnerek vásárlói státuszát szeretnéd tömegesen módosítani, és a letöltött adatokat egy gyors exceles szerkesztés után pillanatok alatt vissza szeretnéd tölteni a rendszerbe.

Kiemelt alapfunkciók:

Az alábbi funkciók
mindhárom típuswebáruházban azonosak.
Korlátlan számú termék

A webshopba feltölthető termékek száma nincs korláthoz kötve.

Woo e-kereskedelmi platform

A világ piacvezető, nyílt forráskódú, PHP-alapú e-kereskedelmi platformját, a Woo-t (régebben WooCommerce) használjuk webáruházak építésére. 

Egyedi webdesign

A webáruház megjelenést egyedi tervek alapján, sablonokat nélkülözve készítjük el, az arculati kézikönyvhöz és a megrendelő elképzeléséhez igazodva.

Reszponzivitás

Mobil, tablet és desktop nézetben is tökéletes felhasználói élményt nyújt a webátuház.

Tartalomkezelés

Könnyen elsajátítható, programozás nem igénylő tartalomkezelést biztosít rendszerünk. Ennek keretében blogbejegyzések is létrehozhatók, menedzselhetők.

Blogmotor

A tartalommarketing alapillérének számító blog, mint funkció is része a rendszer alapképességeinek. 

Marketing integrációk

A konfiguráció részeként létrehozott marketing integrációk:

  • Google Sitemap
  • Google Search Console
  • Google Tag Manager

A konfiguráció részeként előkészített marketing integrációk:

  • beilleszthető Google Analytics kód
  • beilleszthető Google Ads kód
  • beilleszthető Facebook Ads pixel kód
Készletkezelés

A webáruház képes a készletmennyiségek kezelésére. Engedélyezhető vagy tiltható a készletmennyiségek megjelenítése a vásárlóknak. 

Alacsony készlet érték adható meg, aminek elérésekor a rendszer emailt küld az adminisztrátornak. 

A vásárlást termékszinten 1 tételre lehet korlátozni rendelésenként.

Jogosultsági rendszer

A webáruház működtetését az alábbi, jogosultsági körökkel lehet végezni:

Administrator: teljes hozzáférése van a webhelyhez, jelen esetben a webáruházhoz. Létrehozhat, szerkeszthet, törlhet, elvégezheti a webáruház bármely beállítását.

Shop Manager: A boltvezető kezelheti a webáruház beállításait, létrehozhat vagy szerkeszthet termékeket, és hozzáférhet a jelentésekhez.

Editor: Az editor (szerkesztő) kezelheti a webhely tartalmát, beleértve bármely bejegyzés vagy média hozzáadását, szerkesztését,
közzétételét és törlését.

Author: Az author (szerző) elsősorban blogbejegyzéseket hozhat létre, szerkeszti és közzé teheti azokat.

Contributor: Ez a szerepkör az author alapváltozata, azzal a különbséggel, hogy a contributor (közreműködő) közvetlenül nem teheti közzé a bejegyzéseit.

Karbantartás üzemmód

Mikor van rá szükség? 

Amikor frissíted webshopot, például a terméktörzset módosítod. Új termékeket töltesz fel, ármódosításokat, készletmennyiség frissítésket hajtasz végre stb. A karbantartási mód bekapcsolásakor egy statikus oldal látható csak a domain alatt, ami tájékoztatja az éppen akkor érkező látogatókat, hogy karbantartás zajlik éppen. Az a célja, hogy megakadályozza, hogy a látogatók számára meghibásodottnak tűnjön a weboldal, amikor éppen rutinszerű frissítésen megy keresztül.

Rendszerfrissítés

A rendszeresen kiadott frissítéseket, amelyek biztonsági javításokat, új funkciókat és teljesítményjavításokat tartalmaznak negyed éven keresztül ingyenesen menedzseljük. Ide tartozik az alaprendszer, a témák és a bővítmények frissítése is.

Rendszeroktatás

Élő, online rendszeroktatás 2 órában.

Választható, feláras funkciók:

Az alábbi funkciókat nem tartalmazza ez a konfiguráció, csak felár ellenében rendelhetők. 

Bankkártyás fizetés

A konfigurációhoz az alábbi két elterjedt bankkártyás fizetési mód valamelyikét tudjuk intergrálni, szükség esetén teljes ügyintézéssel:

  • Barion
  • Simple (OTP)

Ezen kívül a 

  • K&H Bank
  • CIB Bank
  • Braintree
  • Stripe
  • PayPal

fizetési kapuk is integrálhatók.

Automata számlázás

Mindkét alábbi program alkalmas arra, hogy lekövessék a webáruházban zajló rendelési folyamatokat és annak megfelelően például számlát, díjbekérőt állítsanak ki. Ugyanakkor elektronikus számla készítésre és továbbításra is alkalmasak.

A konfigurációhoz az alábbi két számlázási megoldást tudjuk intergrálni:

  • Billingo
  • Szamlazz.hu

Az alábbi számlázóprogramok is integrálhatók, de ennek részleteit egyezteni szükséges:

  • Billzone
  • ClearAdmin
  • Innvoice
  • Novitax
  • Mufis

Ha nincs a listában az általad preferált számlázó, akkor érdeklődj az elérhetőségeinken.

Többnyelvűség

A webshop tartalma korlátlan számú nyelvre lefordítható.

Csomagpont szállítás

Foxpost, Packeta, Postapont, GLS Csomagpont, Pick Pack Pont, Express One, Sameday Easybox csomagpontos integrációk közül egy létrehozását tartalmazza a konfiguráció.

Minegyik esétben egy modern, egységesített térképes választóval tud a vásárló szállítási pontot megadni a pénztárnál.

Megjegyzések:

Projekt hatókör

Mit nem tartalmaz a típuswebáruház ára?

  • arculati elemek és logó készítés,
  • termékfotózás, webre optimalizálás,
  • általános szerződési feltételek és adatvédelmi tájékoztató írás,
  • tartalomgyártás (szöveg, kép, videó, hang),
  • keresőoptimalizálás,
  • termékadatbázis létrehozás,
  • webshop üzemeltetés és karbantartás,
  • domain regisztráció ára, tárhely bérleti díja.

***

Beszéljünk
a Te webáruházadról!

Az alábbi űrlapot kitöltve tudod felvenni velünk a kapcsolatot.
Ezután 1 munkanapon belül válaszolunk és kiderítjük, hogy tudunk-e segíteni.
A továbbiakat e-mailben vagy telefonon beszéljük majd meg.

Milyen B2B/B2C webáruházat szeretnél?(Kötelező)

Kapcsolattartó neve(Kötelező)

Gyakori kérdések

Maradt még kérdésed? Itt megtalálod a választ!

Milyen funkciók kérhetők egyedi fejlesztés esetén?

Az általunk használt platformon szinte bármilyen e-kereskedelmi fejlesztés megvalósítható. Ügyfeleink sűrűn kérnek integrációkat marketing automatizációs szoftverekkel, hírlevélküldőkkel, számlázó programokkal, vállalatirányítási rendszerekkel. Valamint az üzletkötői rendszer keresett még.

Milyen mértékben módosíthatók a típuswebáruházak?

A konfigurációk néhány funkcióval kiegészíthetők, módosíthatók mindaddig, amíg a típuswebáruház adta előnyök számunkra is megmaradnak. Így, kis módosítások esetén a kedvezményes árból indulunk ki. Minden más esetben pedig egyedi árat kalkulálunk egy precíz igényfelmérést követően.

Van kötöttség részletfizetési konstrukció esetén?

Ilyenkor a webáruház tulajdonjogát a vételár kifizetése után adjuk át a megrendelőnek és eddig a pontig mi rendelkezünk a legmagasabb jogosultságokkal felette.

A használati jog átadása viszont az élesítést, átadást követően megtörténik.

Mennyi időn belül készül el egy típuswebáruház?

Általában 20 munkanap azt követően, hogy minden, az elkészítéséhez szükséges anyagot egyben megkaptunk.

A fejlesztés kezdetét jelentősen befolyásolja az aktuális leterheltségünk, illetve a kapacitásunk, ami jelenleg 2-3 típuswebáruház elkészítésére ad lehetőséget.

Mennyi időn belül készül el egy egyedi webáruház?

Az elkészítési idő jellemzően 30-60 munkanap, a projekt bonyolultságától függően.

A fejlesztés kezdetét jelentősen befolyásolja az aktuális leterheltségünk.

Milyen plusz szolgáltatások kérhetők a webshophoz?

B2B és B2C tanácsadás: konzultációval tudjuk segíteni ügyfeleinket online marketing témakörben. Azon belül a stratégiai tervezés, a vevőszerzés, a keresőoptimalizálás, a tartalommarketing, az email marketing és természetesen a B2B marketing területén.

Webshop technikai üzemeltetés: havi díjas rendszerben webshop felügyeletet látunk el, aminek keretében:

  • naprakészen tartjuk a webáruház alaprendszerét és bővítményeit,
  • 4 óránként biztonsági mentést készítünk külső adathordozóra, amiből akkor is vissza tudjuk állítani az eredeti állapotot, ha a tárhelyszolgáltató erre nem képes,
  • extra védelmet nyújtunk webhelytámadások ellen,
  • havi oldalelemzést adunk a webshop teljesítményéről és javaslatokat teszünk a jobb eredmények elérésével kapcsolatban,
  • magasabb szolgáltatási csomagokban tartalommenedzsment szolgáltatás is nyújtunk.

Keresőoptimalizálás: kulcsszókutatás és versenytárselemzést követően elvégezzük a webáruház technikai keresőoptimalizálását, valamint az on-site optimalizálást, a legfrissebb SEO gyakorlatok szerint.

Várj! Talán ez érdekes lehet!

Ingyen letölthető!

5 baklövés, amit B2B webshop indításakor elkövethetsz

Elsősorban kis- és középvállalkozások, illetve startup cégek tulajdonosainak, vezetőinek.

Kerüld el a felesleges köröket, a zsákutcákat,  amelyek ugyan közelebb visznek a végső megoldáshoz, de sok pénzbe és még több elvesztegetett időbe kerülnek!

Menj a letöltési oldalra és töltsd le ingyenes esettanulmányunkat!