Miért mi?

Valószínűleg tudom milyen kérdésekre keresel választ mikor az online B2B értékesítésbe való belépést fontolgatod. Tisztában vagyok vele, hogy meredek a tanulási görbe, ami lehetővé teszi, hogy a megfelelő megoldásokat válaszd a technológiák, az online marketing megoldások és a kivitelező webfejlesztők terén.

Ismerem a zsákutcákat, a felesleges köröket, amelyek ugyan közelebb visznek a végső megoldáshoz, de sok pénzbe és még több elvesztegetett időbe kerülnek, mint azt előzetes eltervezted. És van fogalmam arról is, hogy mik azok a bevált gyakorlatok, amelyek működhetnek a Te üzleti modelledben és mi az, ami nagy valószínűséggel nem.

Hogy mindezt honnan tudom?

Leginkább onnan, hogy ezt az utat többször végigjártam 2008-tól a saját online vállalkozásainkkal itthon és Európában. Rengeteg rossz döntést hoztam, amiért temérdek pénzzel fizettünk. Valamint hosszú éveket dolgoztam globális nemzetközi márkákat értékesítő B2B és B2C webáruházak üzemeltetésében, ahol számos megoldandó feladattal találkoztam.

A folyamatos tanulás ellenére, a 2010-es évek közepén kezdtem először azt érezni, hogy már kapiskálom az online marketinget és az e-commerce lényegét. Ennyi idő kellett, hogy átvegyem és a gyakorlatban is alkalmazzam az online marketing legfontosabb pillérjeit. Itt kezdtem felfedezni a közöttük lévő összefüggéseket és szinergiákat.

Ekkor jutottam arra a megállapításra is, hogy mit sem ér egy webfejlesztő online marketing ismeretek és értékesítési tapasztalatok nélkül. Illetve az is nyilvánvalóvá vált, hogy én sem érek semmit az online marketing ismeretekkel, ha egy üzleti lehetőséget azért szalasztok el, mert a jó webfejlesztők hónapokra, félévekre előre be vannak táblázva.

Ebből az indíttatásból tanultam meg a webfejlesztést és ennek köszönhetően még nagyobb rálátásom van a valóban működőképes online marketing rendszerekre, amiknek csak egy eleme a webshop.

Ha ezzel a háttérrel szeretnél belevágni egy B2B webshop létrehozásába, akkor nálunk jó helyen vagy!

Kérj ingyenes konzultációt / ajánlatot az alábbi gomb megnyomásával, ha szeretnél velünk dolgozni! 

goB2B alapító, B2B webshop készítés
goB2B alapitó aláírás

1995-ben – friss diplomásként – az volt az üzleti hitvallásom, hogy a vállalkozások hierarchiájába a lehető legmagasabb szinten érdemes belépni.

Úgy gondoltam, hogy minél feljebb haladunk a fogyasztótól a kiskereskedő, nagykereskedő, gyártó cégek láncolatán, úgy egyre csökken a szemmel már jól látható bevételhez szükséges üzleti partnerek számossága, fordítottan arányosan pedig növekszik az átlagos partnerenkénti tranzakciós érték. Ami kívánatosnak és egyszerűnek tűnt. Akkor…

Ennek az üzleti filozófiának köszönhetően – ami azóta nagyon sokat finomodott – az elmúlt közel 30 évet kizárólag a B2B szektorban töltöttem.

B2B kereskedelmi hálózatokat építettem itthon és külföldön. Digitális marketing szakértőként és key account managerként, olyan világmárkák B2B kampányain dolgoztam többek között, mint a Boss, a Prada, a Paco Rabanne, a Carolina Herrera vagy a Max Factor. Valamint számos digitális projektet valósítottam meg B2B területen.

Várj! Talán ez érdekes lehet!

Ingyen letölthető!

5 baklövés, amit B2B webshop indításakor elkövethetsz

Elsősorban kis- és középvállalkozások, illetve startup cégek tulajdonosainak, vezetőinek.

Kerüld el a felesleges köröket, a zsákutcákat,  amelyek ugyan közelebb visznek a végső megoldáshoz, de sok pénzbe és még több elvesztegetett időbe kerülnek!

Menj a letöltési oldalra és töltsd le ingyenes esettanulmányunkat!