



Úgy érzed, hogy több keresni valótok lenne a B2B e-kereskedelemben? Esetleg eddig akadályt jelentett az elindulásban egy profi, ámde sok millióba kerülő B2B webshop felhúzása? Akkor éppen itt az ideje, hogy végre Te is megismerkedj azzal a megoldással, ami a business-to-business szegmensben is egyre többeknek termel mesés profitot…

Azonnal mondom, de előtte
néhány kulcsfontosságú információ…
Szóval lehet, hogy minden üzletkötőd maga a Wall street farkasa és előfordulhat, hogy a lead generáló online marketing kampányaidat személyesen Ryan Deiss készíti, de egy biztos. Ha nagykereskedőként, gyártóként, disztribútorként még mindig nem rendelkezel B2B webshoppal, vagy egy korszerűtlen, nehézkes, integrációkat nélkülöző rendszerrel operálsz, akkor ez jelentős árbevétel kiesést okozhat.
Seregnyi oka lehetett eddig, hogy miért nem készült el egy-egy ilyen fejlesztés. Indokolhatta időhiány, vagy a túl magas fejlesztési árak, esetleg az üzemeltetési ismeretek hiánya. Viszont ezek az okok manapság nem állják meg a helyüket.
Ma már rendelkezésre áll egy költséghatékony, piacvezető platform, a B2B online értékesítés elindításához. Beköszöntött egy olyan kor, amikor ebben a szegmensben piacra lehet lépni akkor is, ha nem állnak milliók, tízmilliók rendelkezésre webshop fejlesztésre.
Gondolom nem árulok el nagy titkot, hogy:
2022-ben a B2B e-kereskedelmi piac,
több mint ötszöröse volt a B2C piacénak világszerte.Statista.com

Valószínűleg az sem újdonság, hogy az e-kereskedelmi üzletág továbbra is úgy növekszik, mint még soha. Ezen belül a B2B szegmens pedig még dinamikusabban. Ezért is vannak dugig az álláskereső portálok webshop manager hirdetésekkel.

Na de visszatérve ehhez a kivételes piacvezető e-commerce megoldáshoz, amit Woo-nak hívnak.
2011-es indulását követően, néhány év elegendő volt számára, hogy a világ legnépszerűbb e-kereskedelmi platformjává váljon. Több mint egy évtizede őrzi ezt a rangot és egyre nagyobb piaci részesedéssel rendelkezik világszerte. A 2020-as évektől pedig a legköltséghatékonyabban alakíthatók ki B2B e-kereskedelmi rendszerek az alapjain.
Természetesen ez is csak egy eszköz. Egy építőkocka. Valamennyien mást és mást tudunk kihozni belőle. Éppen ezért, ha egy ideje már keresed az üzleti méretetekhez és modelletekhez leginkább illeszkedő megoldást – és nem vagy biztos benne, hogy minden fejlesztési szempontot figyelembe vettél – akkor tedd fel magadnak a következő kérdéseket:
Hidd el, pontosan ezek az apróságok azok, melyek eldöntik, hogy a kezdetektől fogva sikeres lesz egy B2B webáruház és komoly piaci részt hasít ki magának, vagy sem.
Ha minden funkció, marketing eszköz, bevált gyakorlat csak 1-2%-ot ad hozzá a konverzió hatékonyságához, akkor is 10-20%-kal több profitot jelent ez neked a nap végén, ugyanolyan költségek mellett.
Hogyan látod, vajon Neked is tudunk segíteni?

ha
vagy
Legyen bármilyen B2B
e-kereskedelmi üzleti ötleted, költséghatékonyan validálhatod és piacra léphetsz. Ráadásul gyorsan, mielőtt még megelőznének.

ha
vagy
Képes hatékonyan növekedni vagy csökkenni az igényeknek megfelelően. Az értékesítőid akár rendeléseket is leadhatnak az ügyfeleid nevében, őket és az eladásaid segítve.

ha
vagy
Bármit is gyárts, a rendszer kompatibilis lesz vele. Bármilyen komplex az árazásod és színes az ügyfélköröd, ez bizonyára nem lesz akadály.
primorshop.hu
Parfüm, kozmetikai termékek
B2B webáruház
Google Sitemap integráció létrehozás
A jól elkészített sitemap hozzájárul a weboldalad SEO (keresőoptimalizálás) teljesítményének javításához, mivel segíti a keresőmotorokat a weboldal struktúrájának és tartalmának hatékonyabb megértésében és indexelésében.
Google Search Console integráció létrehozás
Az információk és adatok, amelyeket a Search Console nyújt, lehetővé teszi, hogy hatékonyan optimalizáld a webshopod a keresőmotorok számára, és növelje a láthatóságát és az organikus forgalmat.
Google Analytics integráció létrehozás
Amennyiben rendelkezel GA mérési azonosítóval, azt elhelyezzük a webshop kódjában. A segítségével pl. nyomon követheted a marketingkampányaid hatékonyságát, és meghatározhatod, hogy melyik kampányok hozzák a legjobb eredményeket.
Google Tag Manager integráció létrehozás
A GTM segítségével könnyedén kezelheted és telepítheted az összes olyan webanalitikai és marketing címkét, amelyeket a webáruházadhoz szeretnél hozzáadni. Ezek lehetnek például a Facebook Pixel vagy a Google Ads kódjai stb.
Domain és tárhely ügyintézés
MX rekord beállítás, DNS átirányítás, tartományok felvétele, MySQL adatbázis létrehozás, domain igénylés és átregisztrálás, tárhely rendelés stb. mellett szükség esetén mindent olyat ügyintézünk, ami kell a fejlesztés megkezdéshez.
3 hónap ingyenes rendszerfrissítés
A rendszeresen kiadott frissítéseket, amelyek biztonsági javításokat, új funkciókat és teljesítményjavításokat tartalmaznak fél éven keresztül ingyenesen menedzseljük. Ide tartozik az alaprendszer, a témák és a bővítmények frissítése is.
SSL tanúsítvány beállítás
SSL tanúsítvány segítségével titkosított kapcsolatot hozunk létre a weboldal és a felhasználó között. Ez védelmet nyújt az érzékeny információk, például banki adatok vagy bejelentkezési adatok lopása ellen.
Brute force elleni védelem
A brute force támadók automatizált eszközökkel és nyers erővel próbálják meg feltörni a felhasználói fiókokat, a webshop adminisztrációs felületét. Ez ellen védjük meg a webshopod, mert ha sikerrel járnának kárt okozhatnának.
Külső SMTP-szolgáltatás
A külső SMTP szolgáltatók használata javíthatja pl. a rednelési e-mailek kézbesítési arányát, megbízhatóságát és segíthet elkerülni, hogy a webshop által küldött levelek fennakadjanak a SPAM szűrőkön.
EU kompatibilis GDPR nanobar
Az Európai Unió adatvédelmi törvényeinek megfelelő nanobar-t alkalmazunk, ami lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy szofisztikáltan tudja beállítani a munkamenet, az állandó, az analitikai, a hirdetési és a követő sütik elfogadását.

Csák Attila vagyok, a goB2B.hu alapítója. Az elmúlt közel 30 évet kizárólag a B2B szektorban töltöttem. B2B kereskedelmi hálózatokat építettem itthon és külföldön.
Digitális marketing szakértőként és key account managerként olyan világmárkák B2B kampányain dolgoztam, mint a Boss, a Prada, a Paco Rabanne, a Carolina Herrera vagy a Max Factor.
Az utat, amit éppen tervezel többször végigjártam 2008-tól a saját online vállalkozásaimmal itthon és Európában. Rengeteg rossz döntést hoztam, amiért temérdek pénzzel fizettem. Valamint hosszú éveket dolgoztam globális nemzetközi márkákat értékesítő B2B és B2C webáruházak üzemeltetésében, ahol számos megoldandó feladattal találkoztam.
Valószínűleg tudom, hogy milyen kérdésekre keresel választ mikor az online B2B értékesítésbe való belépést fontolgatod. Tisztában vagyok vele, hogy meredek a tanulási görbe, ami lehetővé teszi, hogy a megfelelő megoldásokat válaszd a technológiák, az online marketing megoldások és a kivitelező webfejlesztők terén.
Ismerem a zsákutcákat, a felesleges köröket, amelyek ugyan közelebb visznek a végső megoldáshoz, de sok pénzbe és még több elvesztegetett időbe kerülnek, mint azt előzetes eltervezted. És van fogalmam arról is, hogy mik azok a bevált gyakorlatok, amelyek működhetnek a Te üzleti modelledben és mi az, ami nagy valószínűséggel nem. Bárhogyan is döntesz, sok sikert kívánok számodra.








Három típuswebáruházat hoztunk létre azoknak a leendő megrendelőinknek, akik rövid időn belül szeretnének piacra lépni vagy a korábbi megoldásukat szeretnék villámgyorsan leváltani. A konfigurációk olyan B2B és egyéb funkciókkal bírnak, amelyek a legtöbb esetben kiszolgálják az e-kereskedelmi megoldással szemben támasztott igényeket.
Azért tudjuk kedvezményes áron adni és gyorsabban elkészíteni az alábbi konfigurációkat, mert jelentősen lerövidülnek az egyeztetési munkafolyamatok, ami a legtöbb időt emészti fel a projekt során. Tapasztalataink alapján az eddigi egyeztetések, kis eltérésekkel ugyan, de zömében e három konfiguráció megvalósításhoz vezettek.
Az alábbi konfigurációk néhány funkcióval kiegészíthetők, módosíthatók mindaddig, amíg a típuswebáruház adta előnyök mindkét fél számára megmaradnak. Így, kis módosítások esetén a kedvezményes árból indulunk ki. Minden más esetben pedig egyedi árat kalkulálunk egy precíz igényfelmérést követően. Egyedi webáruházaink számtalan más képességgel is felruházhatók.
Normál ár
874.900 Ft (AAM)
Kedvezményes ár
699.250 Ft (AAM)
Fizetési módok:
A típuswebáruház ára két részletben fizetendő:
A webáruházat részletfizetési konstrukcióban 12% felárral, azaz 783 160 Ft (AAM) áron lehet megvásárolni az alábbi ütemezésben:
Speciális B2B funkciók:
Négyféle szinten lehet dinamikus árazást létrehozni:
Mindegyik szint esetében, ugyanazon módon állíthatók be a kedvezmények. Nézzünk a vásárlói csoport szintű kedvezményekre egy példát.
Vásárlói csoportonként (például kiskereskedők, nagykereskedők, VIP vásárlók) többszintű, sávos árazás hozható létre termékszinten, azaz egyedileg bármelyik termékre.
A sávos árazás azt jelenti, hogy tetszőleges, egymást követő mennyiségi intervallumot hozhatunk létre a webáruházban.
Például:
1-100 db
101-200 db
201 db felett
Az árakat pedig ehhez a sávokhoz lehet kötni.

A képen a következő látható:
Három féle módon adható kedvezmény:
A webáruházban egyidejűleg többféle árazási szabály lehet érvényben egy adott termékre.
Létrehozhatunk ilyen árszabályt vevőszinten és vevőcsoport szinten is. Természetesen azt is megtehetjük, hogy semmilyen árkedvezményt nem adunk meg.
Az elsőbbségi árstruktúra úgy működik, hogy ha egy adott termékre nincs beállítva semmilyen szintű kedvezmény, akkor minden vásárló a normál áron tudja a terméket megvenni.
Ha vevőcsoport szintű kedvezmény van beállítva a rendszerben, akkor kedvezményes áron csak az adott vevőcsoport vásárolhat a termékből, minden más vevőcsoportba tartozó, normál áron tud csak vásárolni.
Ha vevőszintű kedvezmény is be van állítva a rendszerben, akkor:
Vagyis az árakra hozott szabályoknak az alábbi prioritási sorrendje van:
A funkció lehetővé teszi, hogy több fokozatban korlátozd a hozzáférést a webáruházhoz.
Így a hozzáférés:
szintjein szabályozható. Vagyis szabadon eldönthető, hogy a regisztrációval nem rendelkezők, mely részeit láthatják vagy sem a webáruháznak.
A webshophoz egyéni regisztrációs űrlapokat lehet létrehozni, ahol az új vásárlók regisztrálni tudnak. A regisztráció elfogadása történhet automatizáltan, illetve manuálisan, attól függően, hogy miként szeretnéd. Manuális elfogadás esetén lehetőséged van a megadott adatok alapján a leendő vevő beazonosítására és szükség esetén a regisztráció (vásárlási lehetőség) megtagadására.
Megtiltható a Google keresőrobotjai számára, hogy a webshopot feltérképezzék, így az soha nem kerül be a Google keresőbe, így már a webshop létezéséről is csak azok tudnak, akik megkapják a regisztrációs űrlap linkjét.
Minden új regisztráció alkalmával értesítőt kapsz a megadott email címre. A regisztráció elfogadása vagy megtagadása után perszonalizált email küldhető az eredményéről.
Ennél a megoldásnál bárki láthatja a webáruházat és annak kínálatát, de a vásárlás lehetősége és az árak megtekintése nem mindenkinek adottak. Ráadásul azoknál a vásárlói csoportoknál, akiknek jogosultságuk van a vásárlásra és az árak megtekintésére, más-más árakat és kedvezményeket alkalmazhatunk.
Azoknak a látogatóknak, akik nincsenek bejelentkezve vagy belépési adatok hiányában nem jogosultak a webáruházba belépni, nekik látható a webáruház kínálata, de nem láthatók az árak és nem jelenik meg a kosárba rakás gomb sem.
Azoknak a bejelentkezett, például kiskereskedő vásárlóknak, akik a vevői hierarchiában lentebb helyezkednek el és a kiskereskedő vásárlói csoporthoz vannak adva, nekik a normál árakat mutatja a rendszer és vásárolhatnak is.
Azoknak a bejelentkezett, például nagykereskedő vásárlóknak, akik a vevői hierarchiában fentebb helyezkednek el és a nagykereskedő vásárlói csoporthoz vannak adva, nekik a normál árat áthúzva, egy kedvezményes árat jelenít meg a rendszer és természetesen ezen az áron vásárolhatnak is.
Ezen felül létrehozható például egy VIP vásárló csoport is, akiknek bejelentkezés után, a normál ár helyén, egy általunk meghatározott szabály alapján magasabb ár jelenhet meg.
A gyakorlat szerint, erre a csoportra azért lehet szükség, mert minden gyártó, nagykereskedő vagy disztribútor cégnél vannak olyan nem kereskedelmi partnerek (beszállítók, alvállalkozók, médiapartnerek, saját alkalmazottak, barátok, családtagok stb.), akik szeretnének közvetlenül a cégünktől vásárolni.
Az egyik legalapvetőbb B2B webshop funkció. Segítségével a webshop listaoldalain a termékek nem a fogyasztóknak szóló webáruházakban (B2C) megszokott rácsos elrendezésben, hanem sávos nézetben jelennek meg. A sávok vízszintesen, fentről lefelé haladva, általában a képernyő teljes szélességében követik egymást.
Minden egyes sáv egy-egy termék képét, nevét, árát, néhány alapadatát, a mennyiség megadásához szükséges céllát és egy kosárhoz adom gombot tartalmazza.
Hogy miért?
A B2B vásárlók máshogyan működnek, mint a fogyasztók. A fogyasztók gyakran nézelődnek, keresgélnek a webshopokban. Olyan termékkel is találkoznak, amelyeket addig sosem láttak. Ismerkednek a kínálattal és élvezik a vásárlást. Sokszor ráérősen, a szabadidejükben vásárolnak.
Ezzel ellentétben a B2B vásárló rendkívül felkészült. Komoly termékismerettel rendelkezik a B2B webshop kínálatával kapcsolatosan. Hiszen ez a munkájának része.
Sokszor ismétlődő rendeléseket ad le és szeretné ezeket a vásárlásokat rövid időn belül elvégezni. Éppen ezért, előnyös számára úgy megjeleníteni a termékeket, mintha egy papíralapú megrendelőlapot töltene ki, amin gyorsan végighaladhat.
Így nem kell minden termékre rákattintania, hogy megadja a rendelés mennyiségét. Nem kell sok-sok rácsos elrendezésű oldalt végiglapoznia, mert sávosan, egy oldalon nagyon sok termék megjeleníthető úgy, hogy még görgetni sem szükséges.
Példa: egy belvárosi cég irodavezetője irodaszer, papíráru megrendelésekor ritkán kíváncsi az A4 papír gyártójára, elvétve van szüksége a 80 gr/m2 termékinformációnál és az árnál több adatra rendeléskor. És így van ezzel a legtöbb tétel kosárba rakásánál is.
Ezért – sávos elrendezés esetén – pillanatok alatt össze tud állítani egy számára valószínűleg nem túl érdekfeszítő megrendelést, abban az évben mondjuk 15. alkalommal. Ha pedig mégis részletesebb termékinformációra van szüksége, akkor az adott sávra kattintva megjelennek a részletes termékinformációk is.
Ez a képesség lehetővé teszi a szállítási módok láthatóságának és díjainak kezelését különféle feltételek szerint.
Ilyen feltételek lehetnek például:
A fenti ismérvekből szabályrendszerek állíthatók össze.
Nézzünk egy egyszerű példát!
Ha egy termék hosszúsága meghaladja „X” értéket (például: 1,5 métert), akkor ez esetben a webáruház fizetési szakaszában csak az „Y” szállítási módot jelentesse meg a vásárlónak, ami „Z” szállítási költséggel jár.
Az egyedi regisztrációs űrlapok módot adnak arra, hogy adatokat kérjünk be leendő vásárlóinktól, mielőtt még azok engedélyt kapnának a webshopban való belépésre és vásárlásra.
A szokásos regisztrációs adatok (név, email, jelszó) bekérésén túl, ezzel az eszközzel lehetőség van sokkal komplexebb űrlapok összeállítására. Az űrlapok számtalan típusú adatformátum befogadására alkalmasak és egyedi igények alapján állíthatók össze, rugalmasan.
Mikor lehet erre szükséged?
Például akkor, ha a webshopban nagykereskedők, kiskereskedők és egyéb ügyfelek is vásárolhatnak. Annak elbírálásához pedig, hogy fenti vásárlói státuszba bekerülhessen egy leendő vevő, más-más adatokra lehet szükséged.
Egy leendő nagykereskedőktől például arra, hogy alapítóokiratot, aláírási címpéldányt tudjon feltölteni regisztrációkor. Kiskereskedő esetében az üzleti pontos címére, a kereskedelmi terület nagyságára és néhány üzletfotóra, hogy el tudd dönteni, hogy megfelelő minőségben tudja-e képviselni a márkádat.
Minden egyes vásárló típusnak más regisztrációs űrlap hozható létre és az űrlapok elérési linkje is szabadon megszabható. Például: valami.hu/kiskerekreskedo-regisztracio/
A jobb felhasználói élmény érdekében pedig a regisztrálók egyedi köszönőoldalakra irányíthatók át vagy automatizált elfogadás esetén akár egyből a bejelentkezési oldalra is.
Az egyedi regisztrációs űrlapok módot adnak arra, hogy adatokat kérjünk be leendő vásárlóinktól, mielőtt még azok engedélyt kapnának a webshopban való belépésre és vásárlásra.
A szokásos regisztrációs adatok (név, email, jelszó) bekérésén túl, ezzel az eszközzel lehetőség van sokkal komplexebb űrlapok összeállítására. Az űrlapok számtalan típusú adatformátum befogadására alkalmasak és egyedi igények alapján állíthatók össze, rugalmasan.
Mikor lehet erre szükséged?
Például akkor, ha a webshopban nagykereskedők, kiskereskedők és egyéb ügyfelek is vásárolhatnak. Annak elbírálásához pedig, hogy fenti vásárlói státuszba bekerülhessen egy leendő vevő, más-más adatokra lehet szükséged.
Egy leendő nagykereskedőktől például arra, hogy alapítóokiratot, aláírási címpéldányt tudjon feltölteni regisztrációkor. Kiskereskedő esetében az üzleti pontos címére, a kereskedelmi terület nagyságára és néhány üzletfotóra, hogy el tudd dönteni, hogy megfelelő minőségben tudja-e képviselni a márkádat.
Minden egyes vásárló típusnak más regisztrációs űrlap hozható létre és az űrlapok elérési linkje is szabadon megszabható. Például: valami.hu/kiskerekreskedo-regisztracio/
A jobb felhasználói élmény érdekében pedig a regisztrálók egyedi köszönőoldalakra irányíthatók át vagy automatizált elfogadás esetén akár egyből a bejelentkezési oldalra is.
Az előrendelés, utánrendelés funkciók lehetőséget adnak arra, hogy a vásárlók olyan termékekre is leadhassák a megrendeléseiket, amelyek még sosem szerepeltek a webáruház kínálatában (pl. új bevezetésű termékek), illetve éppen nincsenek készleten.
Vásárlói státuszok szerint szabályozható, hogy mely vevőknek legyen erre módjuk.
Ez a képesség komoly lehetőseget ad az új bevezetésű termékek beérkezés előtti értékesítésére, valamint nagy segítség lehet a készletgazdálkodás tervezésében, és visszajelzést adhat az aktuális vásárlói igényekkel kapcsolatosan is.
Ez a funkció lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy az általuk összeállított termékekre, a vásárolni kívánt termékek mennyiségének tételes megadása mellett árajánlatot kérjenek.
A webáruház ezen képessége is kifinomultan, több szempontot figyelembe véve kezelhető.
Meghatározható azon vásárlók köre, csoportja, akik ajánlatkéréssel élhetnek. Megszabható, hogy mely termékek, termékkategoriák esetében van lehetőség árajánlatot kérni. Eldönthető, hogy a „Kosárba” gomb mellett vagy helyett jelenjen meg az „Ajánlatkérés” gomb.
Az ajánlatkérés gombra kattintva a termék nem a megszokott kosárba kerül, hanem az árajánlatkosárba, amiben hasonlóképpen módosíthatók a termékek és a mennyiségek, valamint tartalmazhat egy normál ár oszlopot is.
Miután az árajánlatkosárból az ügyfél továbblép az ajánlatkérés gombot megnyomva, egy szabadon összeállítható űrlaphoz érkezik, ahol bármilyen típusú adatbekérés megvalósítható, ami fontos lehet az ajánlattétel szempontjából.
Extra funkciók:
Tömegesen tölthetsz le vagy fel termékeket a webshopból, vagy a webshopba. Nem számít hány termékről van szó az export és import funkció megbirkózik vele.
Mikor lehet erre szükség?
Néhány tucat termék esetében is van már létjogosultsága ennek a képességnek. Viszont néhány száz áru kezelése, karbantartása nélküle már óriási terhelést jelenthet egy vállalkozásnak.
Az eladási ártól az egyéni attribútumokon át a készlet állapotáig minden termékadat le és feltölthető különféle fájlformátumokban (XML, CSV, XLXS).
A legnagyobb segítséget akkor jelenti például, amikor rövid időn belül, tömegesen kell átárazni a rendszerben.
Tömegesen tölthetsz le vagy fel partneradatokat a webshopból, vagy a webshopba. Nem számít hány partnerről van szó az export és import funkció megbirkózik vele.
Mikor lehet erre szükség?
Exportra például akkor, ha egy kimutatást szeretnél készíteni a partnereid vásárlásairól, a vásárolt termékek összetételéről és ehhez pontos kiindulási adatokra van szükséged.
Importra pedig mondjuk akkor, ha egy üzletlánc több üzletét akarod rövid idő alatt felvenni a webshopba, külön-külön partnerenként. Vagy esetleg akkor, ha partnerek vásárlói státuszát szeretnéd tömegesen módosítani, és a letöltött adatokat egy gyors exceles szerkesztés után pillanatok alatt vissza szeretnéd tölteni a rendszerbe.
Szeretnéd az napi megrendeléseket, rendelési adatokat egy dokumentumban látni?
XLSX, CSV vagy XML formátumban bármilyen időintervallumra szűrve ez néhány kattintással exportálható.
Beépített hírlevélküldő:
vagy
Integráció előkészítés az alábbiak egyikével:
Keresőoptimalizálás – prémium előkészítés.
A rendszer mesterséges intelligencia (AI) segítségével támogatja a keresőoptimalizálás helyes megvalósítását.
Tudd meg, hogy pontosan ki mit csinál a webshopodban!
A tevékenységnaplózás olyan, mint egy repülőgép fekete doboza, amely rögzít minden tevékenységet. Pontosan láthatod, hogy a különféle jogosultságokkal bíró webshop adminisztrátorok vagy éppen a látogatók mikor és mit csináltak a webshopban.
Mikor jöhet ez jól? Például, ha:
Kiemelt alapfunkciók:
A webshopba feltölthető termékek száma nincs korláthoz kötve.
A világ piacvezető, nyílt forráskódú, PHP-alapú e-kereskedelmi platformját, a Woo-t (régebben WooCommerce) használjuk webáruházak építésére.
A webáruház megjelenést egyedi tervek alapján, sablonokat nélkülözve készítjük el, az arculati kézikönyvhöz és a megrendelő elképzeléséhez igazodva.
Mobil, tablet és desktop nézetben is tökéletes felhasználói élményt nyújt a webátuház.
Könnyen elsajátítható, programozás nem igénylő tartalomkezelést biztosít rendszerünk. Ennek keretében blogbejegyzések is létrehozhatók, menedzselhetők.
A tartalommarketing alapillérének számító blog, mint funkció is része a rendszer alapképességeinek.
A konfiguráció részeként létrehozott marketing integrációk:
A konfiguráció részeként előkészített marketing integrációk:
A webáruház képes a készletmennyiségek kezelésére. Engedélyezhető vagy tiltható a készletmennyiségek megjelenítése a vásárlóknak.
Alacsony készlet érték adható meg, aminek elérésekor a rendszer emailt küld az adminisztrátornak.
A vásárlást termékszinten 1 tételre lehet korlátozni rendelésenként.
A webáruház működtetését az alábbi, jogosultsági körökkel lehet végezni:
Administrator: teljes hozzáférése van a webhelyhez, jelen esetben a webáruházhoz. Létrehozhat, szerkeszthet, törlhet, elvégezheti a webáruház bármely beállítását.
Shop Manager: A boltvezető kezelheti a webáruház beállításait, létrehozhat vagy szerkeszthet termékeket, és hozzáférhet a jelentésekhez.
Editor: Az editor (szerkesztő) kezelheti a webhely tartalmát, beleértve bármely bejegyzés vagy média hozzáadását, szerkesztését,
közzétételét és törlését.
Author: Az author (szerző) elsősorban blogbejegyzéseket hozhat létre, szerkeszti és közzé teheti azokat.
Contributor: Ez a szerepkör az author alapváltozata, azzal a különbséggel, hogy a contributor (közreműködő) közvetlenül nem teheti közzé a bejegyzéseit.
Mikor van rá szükség?
Amikor frissíted webshopot, például a terméktörzset módosítod. Új termékeket töltesz fel, ármódosításokat, készletmennyiség frissítésket hajtasz végre stb. A karbantartási mód bekapcsolásakor egy statikus oldal látható csak a domain alatt, ami tájékoztatja az éppen akkor érkező látogatókat, hogy karbantartás zajlik éppen. Az a célja, hogy megakadályozza, hogy a látogatók számára meghibásodottnak tűnjön a weboldal, amikor éppen rutinszerű frissítésen megy keresztül.
A rendszeresen kiadott frissítéseket, amelyek biztonsági javításokat, új funkciókat és teljesítményjavításokat tartalmaznak negyed éven keresztül ingyenesen menedzseljük. Ide tartozik az alaprendszer, a témák és a bővítmények frissítése is.
Élő, online rendszeroktatás 2 órában.
Választható, feláras funkciók:
Az alábbi funkciókat nem tartalmazza ez a konfiguráció, csak felár ellenében rendelhetők.
Ez a modul beépül a webáruházba és szervesen kapcsolódik hozzá. Ha az értékesítésben üzletkötőket is részt vesznek, akkor ez egy nagyszerű befektetés lehet a cég fejlődésébe. A rendszer a következőkre képes:
Ezen kívül is sok más funkcióval bír a rendszer.
A konfigurációhoz az alábbi két elterjedt bankkártyás fizetési mód valamelyikét tudjuk intergrálni, szükség esetén teljes ügyintézéssel:
Ezen kívül a
fizetési kapuk is integrálhatók.
Mindkét alábbi program alkalmas arra, hogy lekövessék a webáruházban zajló rendelési folyamatokat és annak megfelelően például számlát, díjbekérőt állítsanak ki. Ugyanakkor elektronikus számla készítésre és továbbításra is alkalmasak.
A konfigurációhoz az alábbi két számlázási megoldást tudjuk intergrálni:
Az alábbi számlázóprogramok is integrálhatók, de ennek részleteit egyezteni szükséges:
Ha nincs a listában az általad preferált számlázó, akkor érdeklődj az elérhetőségeinken.
A webshop tartalma korlátlan számú nyelvre lefordítható.
Foxpost, Packeta, Postapont, GLS Csomagpont, Pick Pack Pont, Express One, Sameday Easybox csomagpontos integrációk közül egy létrehozását tartalmazza a konfiguráció.
Minegyik esétben egy modern, egységesített térképes választóval tud a vásárló szállítási pontot megadni a pénztárnál.
Megjegyzések:
Mit nem tartalmaz a típuswebáruház ára?
***
Normál ár
736.875 (AAM)
Kedvezményes ár
589.500 Ft (AAM)
Fizetési módok:
A típuswebáruház ára két részletben fizetendő:
A webáruházat részletfizetési konstrukcióban 12% felárral, azaz 660 240 Ft (AAM) áron lehet megvásárolni az alábbi ütemezésben:
Speciális B2B funkciók:
Négyféle szinten lehet dinamikus árazást létrehozni:
Mindegyik szint esetében, ugyanazon módon állíthatók be a kedvezmények. Nézzünk a vásárlói csoport szintű kedvezményekre egy példát.
Vásárlói csoportonként (például kiskereskedők, nagykereskedők, VIP vásárlók) többszintű, sávos árazás hozható létre termékszinten, azaz egyedileg bármelyik termékre.
A sávos árazás azt jelenti, hogy tetszőleges, egymást követő mennyiségi intervallumot hozhatunk létre a webáruházban.
Például:
1-100 db
101-200 db
201 db felett
Az árakat pedig ehhez a sávokhoz lehet kötni.

A képen a következő látható:
Három féle módon adható kedvezmény:
A webáruházban egyidejűleg többféle árazási szabály lehet érvényben egy adott termékre.
Létrehozhatunk ilyen árszabályt vevőszinten és vevőcsoport szinten is. Természetesen azt is megtehetjük, hogy semmilyen árkedvezményt nem adunk meg.
Az elsőbbségi árstruktúra úgy működik, hogy ha egy adott termékre nincs beállítva semmilyen szintű kedvezmény, akkor minden vásárló a normál áron tudja a terméket megvenni.
Ha vevőcsoport szintű kedvezmény van beállítva a rendszerben, akkor kedvezményes áron csak az adott vevőcsoport vásárolhat a termékből, minden más vevőcsoportba tartozó, normál áron tud csak vásárolni.
Ha vevőszintű kedvezmény is be van állítva a rendszerben, akkor:
Vagyis az árakra hozott szabályoknak az alábbi prioritási sorrendje van:
Ennél a megoldásnál bárki láthatja a webáruházat és annak kínálatát, de a vásárlás lehetősége és az árak megtekintése nem mindenkinek adottak. Ráadásul azoknál a vásárlói csoportoknál, akiknek jogosultságuk van a vásárlásra és az árak megtekintésére, más-más árakat és kedvezményeket alkalmazhatunk.
Azoknak a látogatóknak, akik nincsenek bejelentkezve vagy belépési adatok hiányában nem jogosultak a webáruházba belépni, nekik látható a webáruház kínálata, de nem láthatók az árak és nem jelenik meg a kosárba rakás gomb sem.
Azoknak a bejelentkezett, például kiskereskedő vásárlóknak, akik a vevői hierarchiában lentebb helyezkednek el és a kiskereskedő vásárlói csoporthoz vannak adva, nekik a normál árakat mutatja a rendszer és vásárolhatnak is.
Azoknak a bejelentkezett, például nagykereskedő vásárlóknak, akik a vevői hierarchiában fentebb helyezkednek el és a nagykereskedő vásárlói csoporthoz vannak adva, nekik a normál árat áthúzva, egy kedvezményes árat jelenít meg a rendszer és természetesen ezen az áron vásárolhatnak is.
Ezen felül létrehozható például egy VIP vásárló csoport is, akiknek bejelentkezés után, a normál ár helyén, egy általunk meghatározott szabály alapján magasabb ár jelenhet meg.
A gyakorlat szerint, erre a csoportra azért lehet szükség, mert minden gyártó, nagykereskedő vagy disztribútor cégnél vannak olyan nem kereskedelmi partnerek (beszállítók, alvállalkozók, médiapartnerek, saját alkalmazottak, barátok, családtagok stb.), akik szeretnének közvetlenül a cégünktől vásárolni.
Az egyik legalapvetőbb B2B webshop funkció. Segítségével a webshop listaoldalain a termékek nem a fogyasztóknak szóló webáruházakban (B2C) megszokott rácsos elrendezésben, hanem sávos nézetben jelennek meg. A sávok vízszintesen, fentről lefelé haladva, általában a képernyő teljes szélességében követik egymást.
Minden egyes sáv egy-egy termék képét, nevét, árát, néhány alapadatát, a mennyiség megadásához szükséges céllát és egy kosárhoz adom gombot tartalmazza.
Hogy miért?
A B2B vásárlók máshogyan működnek, mint a fogyasztók. A fogyasztók gyakran nézelődnek, keresgélnek a webshopokban. Olyan termékkel is találkoznak, amelyeket addig sosem láttak. Ismerkednek a kínálattal és élvezik a vásárlást. Sokszor ráérősen, a szabadidejükben vásárolnak.
Ezzel ellentétben a B2B vásárló rendkívül felkészült. Komoly termékismerettel rendelkezik a B2B webshop kínálatával kapcsolatosan. Hiszen ez a munkájának része.
Sokszor ismétlődő rendeléseket ad le és szeretné ezeket a vásárlásokat rövid időn belül elvégezni. Éppen ezért, előnyös számára úgy megjeleníteni a termékeket, mintha egy papíralapú megrendelőlapot töltene ki, amin gyorsan végighaladhat.
Így nem kell minden termékre rákattintania, hogy megadja a rendelés mennyiségét. Nem kell sok-sok rácsos elrendezésű oldalt végiglapoznia, mert sávosan, egy oldalon nagyon sok termék megjeleníthető úgy, hogy még görgetni sem szükséges.
Példa: egy belvárosi cég irodavezetője irodaszer, papíráru megrendelésekor ritkán kíváncsi az A4 papír gyártójára, elvétve van szüksége a 80 gr/m2 termékinformációnál és az árnál több adatra rendeléskor. És így van ezzel a legtöbb tétel kosárba rakásánál is.
Ezért – sávos elrendezés esetén – pillanatok alatt össze tud állítani egy számára valószínűleg nem túl érdekfeszítő megrendelést, abban az évben mondjuk 15. alkalommal. Ha pedig mégis részletesebb termékinformációra van szüksége, akkor az adott sávra kattintva megjelennek a részletes termékinformációk is.
Az egyedi regisztrációs űrlapok módot adnak arra, hogy adatokat kérjünk be leendő vásárlóinktól, mielőtt még azok engedélyt kapnának a webshopban való belépésre és vásárlásra.
A szokásos regisztrációs adatok (név, email, jelszó) bekérésén túl, ezzel az eszközzel lehetőség van sokkal komplexebb űrlapok összeállítására. Az űrlapok számtalan típusú adatformátum befogadására alkalmasak és egyedi igények alapján állíthatók össze, rugalmasan.
Mikor lehet erre szükséged?
Például akkor, ha a webshopban nagykereskedők, kiskereskedők és egyéb ügyfelek is vásárolhatnak. Annak elbírálásához pedig, hogy fenti vásárlói státuszba bekerülhessen egy leendő vevő, más-más adatokra lehet szükséged.
Egy leendő nagykereskedőktől például arra, hogy alapítóokiratot, aláírási címpéldányt tudjon feltölteni regisztrációkor. Kiskereskedő esetében az üzleti pontos címére, a kereskedelmi terület nagyságára és néhány üzletfotóra, hogy el tudd dönteni, hogy megfelelő minőségben tudja-e képviselni a márkádat.
Minden egyes vásárló típusnak más regisztrációs űrlap hozható létre és az űrlapok elérési linkje is szabadon megszabható. Például: valami.hu/kiskerekreskedo-regisztracio/
A jobb felhasználói élmény érdekében pedig a regisztrálók egyedi köszönőoldalakra irányíthatók át vagy automatizált elfogadás esetén akár egyből a bejelentkezési oldalra is.
Extra funkciók:
Tömegesen tölthetsz le vagy fel termékeket a webshopból, vagy a webshopba. Nem számít hány termékről van szó az export és import funkció megbirkózik vele.
Mikor lehet erre szükség?
Néhány tucat termék esetében is van már létjogosultsága ennek a képességnek. Viszont néhány száz áru kezelése, karbantartása nélküle már óriási terhelést jelenthet egy vállalkozásnak.
Az eladási ártól az egyéni attribútumokon át a készlet állapotáig minden termékadat le és feltölthető különféle fájlformátumokban (XML, CSV, XLXS).
A legnagyobb segítséget akkor jelenti például, amikor rövid időn belül, tömegesen kell átárazni a rendszerben.
Tömegesen tölthetsz le vagy fel partneradatokat a webshopból, vagy a webshopba. Nem számít hány partnerről van szó az export és import funkció megbirkózik vele.
Mikor lehet erre szükség?
Exportra például akkor, ha egy kimutatást szeretnél készíteni a partnereid vásárlásairól, a vásárolt termékek összetételéről és ehhez pontos kiindulási adatokra van szükséged.
Importra pedig mondjuk akkor, ha egy üzletlánc több üzletét akarod rövid idő alatt felvenni a webshopba, külön-külön partnerenként. Vagy esetleg akkor, ha partnerek vásárlói státuszát szeretnéd tömegesen módosítani, és a letöltött adatokat egy gyors exceles szerkesztés után pillanatok alatt vissza szeretnéd tölteni a rendszerbe.
Beépített hírlevélküldő:
vagy
Integráció előkészítés az alábbiak egyikével:
Keresőoptimalizálás – prémium előkészítés.
A rendszer mesterséges intelligencia (AI) segítségével támogatja a keresőoptimalizálás helyes megvalósítását.
Tudd meg, hogy pontosan ki mit csinál a webshopodban!
A tevékenységnaplózás olyan, mint egy repülőgép fekete doboza, amely rögzít minden tevékenységet. Pontosan láthatod, hogy a különféle jogosultságokkal bíró webshop adminisztrátorok vagy éppen a látogatók mikor és mit csináltak a webshopban.
Mikor jöhet ez jól? Például, ha:
Kiemelt alapfunkciók:
A webshopba feltölthető termékek száma nincs korláthoz kötve.
A világ piacvezető, nyílt forráskódú, PHP-alapú e-kereskedelmi platformját, a Woo-t (régebben WooCommerce) használjuk webáruházak építésére.
A webáruház megjelenést egyedi tervek alapján, sablonokat nélkülözve készítjük el, az arculati kézikönyvhöz és a megrendelő elképzeléséhez igazodva.
Mobil, tablet és desktop nézetben is tökéletes felhasználói élményt nyújt a webátuház.
Könnyen elsajátítható, programozás nem igénylő tartalomkezelést biztosít rendszerünk. Ennek keretében blogbejegyzések is létrehozhatók, menedzselhetők.
A tartalommarketing alapillérének számító blog, mint funkció is része a rendszer alapképességeinek.
A konfiguráció részeként létrehozott marketing integrációk:
A konfiguráció részeként előkészített marketing integrációk:
A webáruház képes a készletmennyiségek kezelésére. Engedélyezhető vagy tiltható a készletmennyiségek megjelenítése a vásárlóknak.
Alacsony készlet érték adható meg, aminek elérésekor a rendszer emailt küld az adminisztrátornak.
A vásárlást termékszinten 1 tételre lehet korlátozni rendelésenként.
A webáruház működtetését az alábbi, jogosultsági körökkel lehet végezni:
Administrator: teljes hozzáférése van a webhelyhez, jelen esetben a webáruházhoz. Létrehozhat, szerkeszthet, törlhet, elvégezheti a webáruház bármely beállítását.
Shop Manager: A boltvezető kezelheti a webáruház beállításait, létrehozhat vagy szerkeszthet termékeket, és hozzáférhet a jelentésekhez.
Editor: Az editor (szerkesztő) kezelheti a webhely tartalmát, beleértve bármely bejegyzés vagy média hozzáadását, szerkesztését,
közzétételét és törlését.
Author: Az author (szerző) elsősorban blogbejegyzéseket hozhat létre, szerkeszti és közzé teheti azokat.
Contributor: Ez a szerepkör az author alapváltozata, azzal a különbséggel, hogy a contributor (közreműködő) közvetlenül nem teheti közzé a bejegyzéseit.
Mikor van rá szükség?
Amikor frissíted webshopot, például a terméktörzset módosítod. Új termékeket töltesz fel, ármódosításokat, készletmennyiség frissítésket hajtasz végre stb. A karbantartási mód bekapcsolásakor egy statikus oldal látható csak a domain alatt, ami tájékoztatja az éppen akkor érkező látogatókat, hogy karbantartás zajlik éppen. Az a célja, hogy megakadályozza, hogy a látogatók számára meghibásodottnak tűnjön a weboldal, amikor éppen rutinszerű frissítésen megy keresztül.
A rendszeresen kiadott frissítéseket, amelyek biztonsági javításokat, új funkciókat és teljesítményjavításokat tartalmaznak negyed éven keresztül ingyenesen menedzseljük. Ide tartozik az alaprendszer, a témák és a bővítmények frissítése is.
Élő, online rendszeroktatás 2 órában.
Választható, feláras funkciók:
Az alábbi funkciókat nem tartalmazza ez a konfiguráció, csak felár ellenében rendelhetők.
Ez a modul beépül a webáruházba és szervesen kapcsolódik hozzá. Ha az értékesítésben üzletkötőket is részt vesznek, akkor ez egy nagyszerű befektetés lehet a cég fejlődésébe. A rendszer a következőkre képes:
Ezen kívül is sok más funkcióval bír a rendszer.
A konfigurációhoz az alábbi két elterjedt bankkártyás fizetési mód valamelyikét tudjuk intergrálni, szükség esetén teljes ügyintézéssel:
Ezen kívül a
fizetési kapuk is integrálhatók.
Mindkét alábbi program alkalmas arra, hogy lekövessék a webáruházban zajló rendelési folyamatokat és annak megfelelően például számlát, díjbekérőt állítsanak ki. Ugyanakkor elektronikus számla készítésre és továbbításra is alkalmasak.
A konfigurációhoz az alábbi két számlázási megoldást tudjuk intergrálni:
Az alábbi számlázóprogramok is integrálhatók, de ennek részleteit egyezteni szükséges:
Ha nincs a listában az általad preferált számlázó, akkor érdeklődj az elérhetőségeinken.
A webshop tartalma korlátlan számú nyelvre lefordítható.
Foxpost, Packeta, Postapont, GLS Csomagpont, Pick Pack Pont, Express One, Sameday Easybox csomagpontos integrációk közül egy létrehozását tartalmazza a konfiguráció.
Minegyik esétben egy modern, egységesített térképes választóval tud a vásárló szállítási pontot megadni a pénztárnál.
Megjegyzések:
Mit nem tartalmaz a típuswebáruház ára?
***
Normál ár
619.700 Ft + áfa
Kedvezményes ár
495.750 Ft (AAM)
Fizetési módok:
A típuswebáruház ára két részletben fizetendő:
A webáruházat részletfizetési konstrukcióban 12% felárral, azaz 555 240 Ft (AAM) áron lehet megvásárolni az alábbi ütemezésben:
Speciális B2B funkciók:
Termékszinten, három féle módon adható kedvezmény:
Ennél a megoldásnál bárki láthatja a webáruházat és annak kínálatát, de a vásárlás lehetősége és az árak megtekintése nem mindenkinek adottak. Ráadásul azoknál a vásárlói csoportoknál, akiknek jogosultságuk van a vásárlásra és az árak megtekintésére, más-más árakat és kedvezményeket alkalmazhatunk.
Azoknak a látogatóknak, akik nincsenek bejelentkezve vagy belépési adatok hiányában nem jogosultak a webáruházba belépni, nekik látható a webáruház kínálata, de nem láthatók az árak és nem jelenik meg a kosárba rakás gomb sem.
Azoknak a bejelentkezett, például kiskereskedő vásárlóknak, akik a vevői hierarchiában lentebb helyezkednek el és a kiskereskedő vásárlói csoporthoz vannak adva, nekik a normál árakat mutatja a rendszer és vásárolhatnak is.
Azoknak a bejelentkezett, például nagykereskedő vásárlóknak, akik a vevői hierarchiában fentebb helyezkednek el és a nagykereskedő vásárlói csoporthoz vannak adva, nekik a normál árat áthúzva, egy kedvezményes árat jelenít meg a rendszer és természetesen ezen az áron vásárolhatnak is.
Ezen felül létrehozható például egy VIP vásárló csoport is, akiknek bejelentkezés után, a normál ár helyén, egy általunk meghatározott szabály alapján magasabb ár jelenhet meg.
A gyakorlat szerint, erre a csoportra azért lehet szükség, mert minden gyártó, nagykereskedő vagy disztribútor cégnél vannak olyan nem kereskedelmi partnerek (beszállítók, alvállalkozók, médiapartnerek, saját alkalmazottak, barátok, családtagok stb.), akik szeretnének közvetlenül a cégünktől vásárolni.
Az egyedi regisztrációs űrlapok módot adnak arra, hogy adatokat kérjünk be leendő vásárlóinktól, mielőtt még azok engedélyt kapnának a webshopban való belépésre és vásárlásra.
A szokásos regisztrációs adatok (név, email, jelszó) bekérésén túl, ezzel az eszközzel lehetőség van sokkal komplexebb űrlapok összeállítására. Az űrlapok számtalan típusú adatformátum befogadására alkalmasak és egyedi igények alapján állíthatók össze, rugalmasan.
Mikor lehet erre szükséged?
Például akkor, ha a webshopban nagykereskedők, kiskereskedők és egyéb ügyfelek is vásárolhatnak. Annak elbírálásához pedig, hogy fenti vásárlói státuszba bekerülhessen egy leendő vevő, más-más adatokra lehet szükséged.
Egy leendő nagykereskedőktől például arra, hogy alapítóokiratot, aláírási címpéldányt tudjon feltölteni regisztrációkor. Kiskereskedő esetében az üzleti pontos címére, a kereskedelmi terület nagyságára és néhány üzletfotóra, hogy el tudd dönteni, hogy megfelelő minőségben tudja-e képviselni a márkádat.
Minden egyes vásárló típusnak más regisztrációs űrlap hozható létre és az űrlapok elérési linkje is szabadon megszabható. Például: valami.hu/kiskerekreskedo-regisztracio/
A jobb felhasználói élmény érdekében pedig a regisztrálók egyedi köszönőoldalakra irányíthatók át vagy automatizált elfogadás esetén akár egyből a bejelentkezési oldalra is.
Extra funkciók:
Tömegesen tölthetsz le vagy fel termékeket a webshopból, vagy a webshopba. Nem számít hány termékről van szó az export és import funkció megbirkózik vele.
Mikor lehet erre szükség?
Néhány tucat termék esetében is van már létjogosultsága ennek a képességnek. Viszont néhány száz áru kezelése, karbantartása nélküle már óriási terhelést jelenthet egy vállalkozásnak.
Az eladási ártól az egyéni attribútumokon át a készlet állapotáig minden termékadat le és feltölthető különféle fájlformátumokban (XML, CSV, XLXS).
A legnagyobb segítséget akkor jelenti például, amikor rövid időn belül, tömegesen kell átárazni a rendszerben.
Tömegesen tölthetsz le vagy fel partneradatokat a webshopból, vagy a webshopba. Nem számít hány partnerről van szó az export és import funkció megbirkózik vele.
Mikor lehet erre szükség?
Exportra például akkor, ha egy kimutatást szeretnél készíteni a partnereid vásárlásairól, a vásárolt termékek összetételéről és ehhez pontos kiindulási adatokra van szükséged.
Importra pedig mondjuk akkor, ha egy üzletlánc több üzletét akarod rövid idő alatt felvenni a webshopba, külön-külön partnerenként. Vagy esetleg akkor, ha partnerek vásárlói státuszát szeretnéd tömegesen módosítani, és a letöltött adatokat egy gyors exceles szerkesztés után pillanatok alatt vissza szeretnéd tölteni a rendszerbe.
Kiemelt alapfunkciók:
A webshopba feltölthető termékek száma nincs korláthoz kötve.
A világ piacvezető, nyílt forráskódú, PHP-alapú e-kereskedelmi platformját, a Woo-t (régebben WooCommerce) használjuk webáruházak építésére.
A webáruház megjelenést egyedi tervek alapján, sablonokat nélkülözve készítjük el, az arculati kézikönyvhöz és a megrendelő elképzeléséhez igazodva.
Mobil, tablet és desktop nézetben is tökéletes felhasználói élményt nyújt a webátuház.
Könnyen elsajátítható, programozás nem igénylő tartalomkezelést biztosít rendszerünk. Ennek keretében blogbejegyzések is létrehozhatók, menedzselhetők.
A tartalommarketing alapillérének számító blog, mint funkció is része a rendszer alapképességeinek.
A konfiguráció részeként létrehozott marketing integrációk:
A konfiguráció részeként előkészített marketing integrációk:
A webáruház képes a készletmennyiségek kezelésére. Engedélyezhető vagy tiltható a készletmennyiségek megjelenítése a vásárlóknak.
Alacsony készlet érték adható meg, aminek elérésekor a rendszer emailt küld az adminisztrátornak.
A vásárlást termékszinten 1 tételre lehet korlátozni rendelésenként.
A webáruház működtetését az alábbi, jogosultsági körökkel lehet végezni:
Administrator: teljes hozzáférése van a webhelyhez, jelen esetben a webáruházhoz. Létrehozhat, szerkeszthet, törlhet, elvégezheti a webáruház bármely beállítását.
Shop Manager: A boltvezető kezelheti a webáruház beállításait, létrehozhat vagy szerkeszthet termékeket, és hozzáférhet a jelentésekhez.
Editor: Az editor (szerkesztő) kezelheti a webhely tartalmát, beleértve bármely bejegyzés vagy média hozzáadását, szerkesztését,
közzétételét és törlését.
Author: Az author (szerző) elsősorban blogbejegyzéseket hozhat létre, szerkeszti és közzé teheti azokat.
Contributor: Ez a szerepkör az author alapváltozata, azzal a különbséggel, hogy a contributor (közreműködő) közvetlenül nem teheti közzé a bejegyzéseit.
Mikor van rá szükség?
Amikor frissíted webshopot, például a terméktörzset módosítod. Új termékeket töltesz fel, ármódosításokat, készletmennyiség frissítésket hajtasz végre stb. A karbantartási mód bekapcsolásakor egy statikus oldal látható csak a domain alatt, ami tájékoztatja az éppen akkor érkező látogatókat, hogy karbantartás zajlik éppen. Az a célja, hogy megakadályozza, hogy a látogatók számára meghibásodottnak tűnjön a weboldal, amikor éppen rutinszerű frissítésen megy keresztül.
A rendszeresen kiadott frissítéseket, amelyek biztonsági javításokat, új funkciókat és teljesítményjavításokat tartalmaznak negyed éven keresztül ingyenesen menedzseljük. Ide tartozik az alaprendszer, a témák és a bővítmények frissítése is.
Élő, online rendszeroktatás 2 órában.
Választható, feláras funkciók:
Az alábbi funkciókat nem tartalmazza ez a konfiguráció, csak felár ellenében rendelhetők.
A konfigurációhoz az alábbi két elterjedt bankkártyás fizetési mód valamelyikét tudjuk intergrálni, szükség esetén teljes ügyintézéssel:
Ezen kívül a
fizetési kapuk is integrálhatók.
Mindkét alábbi program alkalmas arra, hogy lekövessék a webáruházban zajló rendelési folyamatokat és annak megfelelően például számlát, díjbekérőt állítsanak ki. Ugyanakkor elektronikus számla készítésre és továbbításra is alkalmasak.
A konfigurációhoz az alábbi két számlázási megoldást tudjuk intergrálni:
Az alábbi számlázóprogramok is integrálhatók, de ennek részleteit egyezteni szükséges:
Ha nincs a listában az általad preferált számlázó, akkor érdeklődj az elérhetőségeinken.
A webshop tartalma korlátlan számú nyelvre lefordítható.
Foxpost, Packeta, Postapont, GLS Csomagpont, Pick Pack Pont, Express One, Sameday Easybox csomagpontos integrációk közül egy létrehozását tartalmazza a konfiguráció.
Minegyik esétben egy modern, egységesített térképes választóval tud a vásárló szállítási pontot megadni a pénztárnál.
Megjegyzések:
Mit nem tartalmaz a típuswebáruház ára?
***
Maradt még kérdésed? Itt megtalálod a választ!
Az általunk használt platformon szinte bármilyen e-kereskedelmi fejlesztés megvalósítható. Ügyfeleink sűrűn kérnek integrációkat marketing automatizációs szoftverekkel, hírlevélküldőkkel, számlázó programokkal, vállalatirányítási rendszerekkel. Valamint az üzletkötői rendszer keresett még.
A konfigurációk néhány funkcióval kiegészíthetők, módosíthatók mindaddig, amíg a típuswebáruház adta előnyök számunkra is megmaradnak. Így, kis módosítások esetén a kedvezményes árból indulunk ki. Minden más esetben pedig egyedi árat kalkulálunk egy precíz igényfelmérést követően.
Ilyenkor a webáruház tulajdonjogát a vételár kifizetése után adjuk át a megrendelőnek és eddig a pontig mi rendelkezünk a legmagasabb jogosultságokkal felette.
A használati jog átadása viszont az élesítést, átadást követően megtörténik.
Általában 20 munkanap azt követően, hogy minden, az elkészítéséhez szükséges anyagot egyben megkaptunk.
A fejlesztés kezdetét jelentősen befolyásolja az aktuális leterheltségünk, illetve a kapacitásunk, ami jelenleg 2-3 típuswebáruház elkészítésére ad lehetőséget.
Az elkészítési idő jellemzően 30-60 munkanap, a projekt bonyolultságától függően.
A fejlesztés kezdetét jelentősen befolyásolja az aktuális leterheltségünk.
B2B és B2C tanácsadás: konzultációval tudjuk segíteni ügyfeleinket online marketing témakörben. Azon belül a stratégiai tervezés, a vevőszerzés, a keresőoptimalizálás, a tartalommarketing, az email marketing és természetesen a B2B marketing területén.
Webshop technikai üzemeltetés: havi díjas rendszerben webshop felügyeletet látunk el, aminek keretében:
Keresőoptimalizálás: kulcsszókutatás és versenytárselemzést követően elvégezzük a webáruház technikai keresőoptimalizálását, valamint az on-site optimalizálást, a legfrissebb SEO gyakorlatok szerint.
Elsősorban kis- és középvállalkozások, illetve startup cégek tulajdonosainak, vezetőinek.
Kerüld el a felesleges köröket, a zsákutcákat, amelyek ugyan közelebb visznek a végső megoldáshoz, de sok pénzbe és még több elvesztegetett időbe kerülnek!
Menj a letöltési oldalra és töltsd le ingyenes esettanulmányunkat!