



Élőmunka-igényes, pontatlan és a legkevésbé költséghatékony az adatokat manuálisan berögzíteni vagy másolgatni a vállalati szoftverek között, 2024-ben.
SYNK nevű megoldásunkkal webshopokat és vállalatirányítási rendszereket (ERP), valamint CRM (Customer Relationship Management), PIM (Product Information Management) és egyéb rendszereket tudunk összekapcsolni egymással.
Szinte bármit bármivel. Csak az adott szoftverek technikai korlátai szabhatnak határt.


Terméktörzs adatok
Elegendő egy alkalommal, az ERP-ben berögzíteni a termékadatokat, ahonnan tetszőleges napi gyakorisággal frissül a webshop adatbázisa.

Vásárlói adatok
Akár a webshopban, akár az ERP-ben jönnek létre a vásárlói adatok, a végeredmény az lesz, hogy mindkét helyen azonos, naprakész adatok szerepelnek majd.

Árak és kedvezmények
Vásárlói státuszoknak, besorolásoknak (pl. B2B, B2C) megfelelően, az ERP-ben beállított árak és kedvezmények bekerülnek a webáruház rendszerébe.

Rendelési adatok
Szállítási és számlázási adatok, fizetési és szállítási módok, termékek, mennyiségek, árak, rendelésszám stb. szinte real-time érkeznek az ERP-be.

Készletmozgások
Nincs többé kellemetlen helyzet. A webshop minden pillanatban up to date az aktuális készletmennyiségekkel kapcsoltosan.

Tranzakció státuszok
Mik a rendelési státuszok? Fizetés függőben, rendelt áru tartásban, feldolgozás alatt, teljesítve, sikertelen, törölve, visszatérítve stb. És erről tud az ERP-d is.
Máshogyan működjön?
Esetleg más szoftvereket szeretnél összekötni?
Meg tudjuk oldani!







